Complaint: betaling

user-48938 on 07 May 2011 about Incasso Unie in category Incassobureaus

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

ik ben erachtergekomen dat mijn dossier al enige tijd gesliten is maar ik bleefr door betalen. ik heb contact opgenomen en dit gemeld. hierna heb ik helemaal niets meer gehoord. ik heb meerdere malen een mail gestuurd en heb een keer gebeld maar er werd gezegd dat ik moet wachten we zijn nu al weer bijna drie weken verder en mijn geduld is op.ik heb alle betaal overzichten opgestuurd maar geen gehoor van het bedrijf en nu zit mijn geld daar

Desired solution:

ik ben tevreden als ik mijn geld deze week nog op mijn rekening heb zodat ik dit kan afsluiten. ik ben ben hierdoor elke dag geirriterd en word van al het wachten niet vrolijk. ik ben er elke dag mee bezig wachtend op een reactie.het is echt lastig voor mij en mij omgeving aan het worden.

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is picked up by Incasso Unie

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is solved by Incasso Unie

Incasso Unie

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Dossier gesloten

All complaints of