Complaint: Pakketje word gewoon voor de deur neer gezet

user-48948 on 07 May 2011 about Selektvracht in category Koeriersbedrijven en post

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Mijn klacht is dat op 4-05-2011 een pakketje bij mij voor de deur gewoon was neergezet.
ze zeiden dat ze dinsdag middag zouden komen. niemand was geweest vervolgens kwam ik woensdag avond thuis en stond mijn pakketje voor de deur. ik vind dit niet kunnen er had iemand langs kunnen lopen en het zo mee kunnen nemen. en dan moet je nog is bewijzen dat je het nooit hebt gehad?
Ik vind dit onacceptabel!!

Desired solution:

dat ze de volgende keer gewoon het pakketje op de dag moeten bezorgen dat ze aangeven ik snap dat er misschien wel een keer was tussen kan komen maar bezorg het dan bij de buren! en niet zomaar voor de voordeur waar iederen het gewoon kan pakken.

Message from from Klacht.nl

13 years ago - Complaint is picked up by Selektvracht

Message from Selektvracht

13 years ago - Geachte heer/mevrouw, Spijtig te vernemen dat u een negatieve ervaring heeft gehad met de dienstverlening van Selektvracht B.V. Voor ons is het ook onacceptabel wanneer een bezorger een pakketje voor uw deur neer zet. Dit is tegen de instructies die onze bezorgers hebben. Mocht u het op prijs stellen dat we deze klacht ook bij de bezorger neerleggen, of mochten we u anderszins nog kunnen helpen, neemt u dan contact op met de klantenservice van Selektvracht onder e-mailadres parcels.customerservice@selektvracht.nl onder referentie 20110507205720. Graag ontvangen wij in uw mail uw adresgegevens en eventueel de pakketgegevens. Zodra wij uw email hebben ontvangen zullen wij zo snel mogelijk contact met u opnemen. Vetrouwende u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben. Met vriendelijke groet, Selektvracht B.V. Team

Message from from Klacht.nl

13 years ago - Complaint is solved by Selektvracht

Selektvracht

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

De klacht is in behandeling genomen. Tevens is er met de klant naar een oplossing gezocht.
Ik heb namens Selektvracht B.V. mijn excuses aangeboden.

Met vriendelijke groet,

Selektvracht B.V. Team

All complaints of