Complaint: internetbankieren

user-49080 on 09 May 2011 about SNS Bank in category Banken

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Ik wil mijn eigen vrouw machtigen op mijn rekening (internetbankieren), vervolgens kan ik zelf nog geen overboeking meer doen via mijn eigen rekening??!! gebeld met (aardige) juffrouw van klantenservice, deze kon helaas ook niets voor mij doen, volgens haar was dit nog een overblijfsel VAN VORIGE KEER TOEN HET OOK EEN PUINZOOI WAS bij de SNS bank. Ik zou meteen een email krijgen betreffende een contract wat ik verschillende maanden geleden al had moeten krijgen!? email heb ik nog steeds niet gehad. Het is dus al zo erg, dat ze nog niet meer in staat zijn om de klachten van vorige keer naar behoren op te lossen. Inmiddels kan ik dus geen enkele transactie meer doen, totdat ik een of ander contract (wat ik dus nog steeds niet per email heb ontvangen, en wat ik maanden eerder al had moeten ontvangen)ondertekend én teruggestuurd heb. Er staat geschreven dat er een tijd zal komen dat hetgeen wat “krom” is, “recht” zal worden genoemd, en dat hetgeen wat “recht” is, “krom” zal worden genoemd. Voor wat betreft internetbankieren bij de SNS bank, is deze tijd gekomen……

Desired solution:

De SNS bank kan mij niet meer tevreden stellen (lees: andere bank zoeken?), waar is toch de tijd van de loketten waar iemand je nog gewoon aanhoorde, en niet steeds via dat vervelende geld-uit-je-zak-kloppende irritante telefoonmenu.
SNS klanten Nederland, verenigd u!! laat die vermaledijde bank weten dat je KLANT bent!!!!! want het woord KLANT kennen ze niet meer!! ze kennen alleen nog de woorden BONUS, AANDEELHOUDER, STAATSLENING(ons belastinggeld notabene), RENTE etc.
Het cijfer voor de vriendelijkheid is ALLEEN maar voor die juffrouw die mij te woord heeft gestaan, meisje, zoek ander werk................!

Message from from Klacht.nl

13 years ago - Complaint is picked up by SNS Bank

Message from SNS Bank

13 years ago - Beste Gerardus, We begrijpen dat je teleurgesteld bent, zeker als de gemaakte afspraken niet worden nagekomen en je nog steeds geen gebruik kan maken van internetbankieren. We willen dit zo spoedig mogelijk oplossen. Om je te kunnen helpen hebben we meer gegevens nodig, zodat we onze systemen kunnen raadplegen. Denk daarbij bijvoorbeeld aan je telefoonnummer en rekeningnummer. Die gegevens kunnen we sinds kort niet meer via QQLQ inzien. We willen je daarom vriendelijk vragen of je ons zou willen mailen op webcare@sns.nl. Alvast hartelijk dank voor de moeite en excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Daphne Verduijn SNS Bank Webcare

Comment by poster of the complaint

13 years ago - En altijd is er weer dat begrip, geweldig gewoon, het medeleven is groter dan op een begrafenis van een dierbaar persoon.......... Het is hetzelfde als dat ik mijn buurman neerschiet, en meeleef met zijn vrouw over dit grote verlies. Inmiddels heb ik weer zo'n papiertje van TNT post in de brievenbus gekregen: "deze zending mag alléén door de onderstaande persoon op vertoon van een geldig legitimatiebewijs in ontvangst worden genomen", als ik bij de tweede bezorging wederom niet thuis ben, en dat zit er dik in, want ook ik werk, dan zal ik de zending alweer moeten gaan afhalen in een of ander postkantoortje, ja hoor, de zoveelste digipas, jippie!!! alweer een! Ondertussen heb ik het beloofde email nog steeds NIET gekregen, en kan ik nog steeds NIET bij m'n internetbankieren. "Goede tijden slechte tijden" valt in het niet bij deze SNSoap.........

Message from SNS Bank

13 years ago - Beste Gerardus, We willen graag achterhalen waarom je de betreffende e-mail nog niet hebt ontvangen en ervoor zorgen dat je deze zo snel mogelijk ontvangt. Hiervoor hebben we wel meer gegevens nodig. Zou je zo vriendelijk willen zijn om je contactgegevens en je rekeningnummer te mailen naar webcare@sns.nl? We helpen je dan graag verder en kunnen dan ook een klacht aanmaken m.b.t. het proces 'vervangen digipas'. Bedankt. Met vriendelijke groet, Tibor SNS Bank Webcare

Comment by poster of the complaint

13 years ago - Beste lezers, wederom het vervolg van de SNSoap "goede banken, slechte banken" ook wel genoemd "goede service, slechte service". Waar ik dus bang voor was is dus gebeurd, ik mag een nieuwe digipas gedurende 3 weken afhalen op een of andere postvestiging, je weet wel zo'n vestiging midden in de stad waar je met je auto niet kunt komen, en als dit al het geval is, je behoorlijk moet betalen om te kunnen parkeren. Ik kan ook niemand machtigen (daar heb je dat akelige woord weer wat zoveel ellende veroorzaakt) om dit kleinood op te halen, ik MOET dit zelf doen, want ik MOET me kunnen legitimeren anders besta ik niet voor de sns bank. Beste sns bank, dit gevoel heb ik bij jullie al langer, want ik ben een KLANT, en die bestaan voor jullie al lang niet meer, laat staan dat je het woord KLANT kent. Je zult maar dezelfde tijden werken als dat dit postwinkeltje open heeft............, moet je nog verlof nemen ook! Beste Tibor, je zult het allemaal goed bedoelen, maar ik geef jullie helemaal niets meer door, zo dadelijk heb ik een kruiwagen vol met digipasjes. Zeg eens, wie betaalt die dingen eigenlijk?! Juist ja, die KLANT (het zoveelste akelige woord) die jullie niet meer kennen! vandaar dat je er, net zoals de goedheiligman, naar believen mee kunt strooien, jullie kost het niets en ik kan straks met de hoeveelheid ontvangen elektronica de 'Enterprise' nabouwen. Tibor, moet ik jou mijn gegevens doorgeven, zodat jij een klacht kunt aanmaken mbt het proces 'vervangen digipas'? je bent nu het spoor al bijster, ik wilde helemaal geen nieuwe digipas?! ik wilde alleen maar mijn vrouw machtigen op het internetbankieren! loop dat proces maar eens na op jullie website, je krijgt het gevoel dat je met de kubus van Rubik bezig bent. Enne, wie verzint eigenlijk die processen? zijn jullie dat zelf niet? testen jullie je eigen processen niet uit? zijn jullie ISO gecertificeerd? ik zou zeggen van niet want de certificerende instantie zal ook door de bomen het bos niet meer zien. Nog een reden om geen klacht in te dienen Tibor, is behoud van je eigen baan, als jij namelijk een klacht gaat indienen, wordt je door je eigen organisatie als KLANT behandeld, en die bestaan niet bij jullie organisatie, gevolg, jij bestaat niet meer, en dus heb je geen baan meer. Alle verandering is nog lang geen verbetering, vooral als je daarbij aan jezelf denkt. Lang leve de lokettentijd, je weet wel, vroeger, toen de sex nog vies, en de lucht nog schoon was................... Tot zover deze lezing....................

Message from from Klacht.nl

13 years ago - Complaint is solved by SNS Bank

Comment by poster of the complaint

13 years ago - Het vervolg op de SNSoap "goede banken, slechte banken". Inmiddels kunnen we de soap een andere naam geven, "goede banken, zeer zeer slechte banken", waarom? Ik kreeg een email van QQLQ.nl waarin de SlechteNaargeestigeServiceonbekwamebank aangaf, dat de klacht was opgelost....!! ja, ja, opgelost! goed hè? Hier kun je dus duidelijk uit opmaken, dat als de Slechte-Naargeestige-Serviceonbekwamebank in de gaten begint te krijgen, dat ze KLANTvriendelijk moeten gaan worden, je onmiddelijk niet meer bestaat, en daarmee dus ook je klacht. => (wiskundig teken voor "hieruit volgt") probleem opgelost! Maar er is hoop, ik werd gebeld door die vriendelijke juffrouw van de Slechte-Naargeestige-Serviceonbekwamebank, we zullen er maar weer SNS bank van maken, deze had nog eea uitgezocht, en ging mij nu als "case" doorzetten naar een andere afdeling die zich alleen maar met "deze gevallen" (welke gevallen?) bezighield. Geweldig toch! er blijkt binnen de SNS bank een aparte afdeling te bestaan die zich bezighoudt met, blijkbaar, "probleemgevallen"....... Ik ben dus nog steeds geen KLANT, maar nu wel een probleemgeval................! Inmiddels heb ik mijn nieuwe, zoveelste, digipas afgehaald in het postkantoortje. Gelukkig viel eea nog wel mee, ik moest 50 eurocent betalen voor het parkeren, en ik was er een uurtje mee kwijt............... Buiten de transparante en 2 blauwe digipasjes heb ik nu ook een zwart exemplaar. Ik heb precies weer de instructies gevolgd, deze ken ik bijna uit m'n hoofd, en de pas geactiveerd. Ik kon dus weer internetbankieren dacht ik................ vervolgens verscheen er de bekende melding: "Er gaat iets fout: Het inloggen op Mijn SNS is niet gelukt. Controleer het serienummer van je digipas en probeer het opnieuw. Lukt het niet, dan is je digipas mogelijk geblokkeerd. Kijk op Digipas geblokkeerd" Dat ik dus niet op 'digipas geblokkeerd' ga kijken, krijg ik dadelijk weer een nieuwe.........?! Als er mensen zijn die misschien andere kleuren digipassen hebben, dan kunnen we misschien ruilen? ik kan ook een handeltje opzetten met supermarkten, bij 25 euro aan boodschappen een SNS digipas gratis.........! rode, blauwe, groene, etc. en als je alle kleuren gespaard hebt, misschien 1 minuut gratis winkelen? Kijk bij zo'n supermarkt, daar ben je nog eens echt KLANT: "meneer, weet u misschien waar de SNijbonen Staan", natuurlijk meneer, loopt u maar even mee..." en je wordt netjes geholpen. Da's aardig, in deze winkel kom ik volgende keer terug. Hoe anders toch in een SNStoko, eenmaal binnen geweest, weet je niet hoe snel je weer naar buiten wordt gebonjourd....!? Dit nadat je je vraag kenbaar hebt gemaakt, en de 'bitchy' opmerking hebt gekregen "hebt u internet"? weet je wel, zo'n standaard, voorgeprogrammeerde vraag. Eigenlijk moet je lezen dat er gezegd wordt, "u stoort mij"!!! Maar goed, genoeg stoom weer afgeblazen, ik kan nog steeds niet internetbankieren maar daarvoor heb ik nu tijd om me te orienteren op andere banken, daarbij geholpen door de website WWW.VANSPAARBANKVERANDEREN.NL moet je ook eens proberen, er is inmiddels een top 15 van spaarbanken, de SNS bank bungelt zo'n beetje onderaan. De betere bank is de ASN bank, raar toch, deze was toch gelieerd aan de SNS bank? navraag leert mij echter dat deze niet werken met digipasjes, dat scheelt dus in ruimte thuis. Ik ga m'n geluk daar eens proberen, natuurlijk eerst de vraag stellen aan de ASN bank: "weten jullie wat het woord KLANT betekent.........?"

Message from from Klacht.nl

13 years ago - User added a review about the solution that SNS Bank posted

Comment by poster of the complaint

13 years ago - Volgens de SlechteNegatieveServiceonbekwame bank (SNS dus) is mijn klacht opgelost, goed hè? ik kan echter nog steeds niet internetbankieren................

All complaints of