My complaint:
Een aantal maanden geleden hadden wij geen Jim Jam meer, toen moest er na ongeveer 16 medewerkers en 2 simpele zielen een nieuwe kop op de schotel komen. Die hebben wij aangeschaft en Jim Jam was weer bereikbaar.
Nu, niet zo lang verder, weer geen Jim Jam en meerdere andere kinderzenders. Weer een aantal keren gebeld, geen duidelijkheid gekregen. Nu vanmiddag plots iemand aan de telefoon die ABN sprak! Het is geweldig! Maar wel met de mededeling dat wij nu toch echt eens een HD ontvanger moeten aanschaffen. Het moet toch niet gekker worden, dit hadden ze ook al bij de vorige problemen kunnen melden. De medewerker vertelde zelfs dat wij een flinke korting konden krijgen als we net doen of we het abbonement opzeggen…. Maar dan moeten we wel voor 2 jaar bijtekenen.
Desired solution:
Of de kinderzenders terug waar wij voor betalen, of een gratis HD ontvanger.

