My complaint:
Enige tijd geleden is mijn vrouw telefonisch benaderd door een van uw medewerkers waarin zij de aanbieding kreeg om een nieuwe duo-LNB te ontvangen bij een proefabonnement op het familiepakket. Mijn vrouw heeft in dat telefoongesprek duidelijk gevraagd of we daarna ‘er aan vast zouden zitten’. Dit bleek niet het geval en het pakket was na twee maanden gewoon weer terug te schakelen naar onze oude situatie. Mijn vrouw wilde op dat moment eerst met mij overleggen en heeft gevraagd of we met deze aanbieding teruggebeld konden worden. Aldus geschiedde, enige dagen later is er telefonisch contact met mij opgenomen en heb ik ingestemd met de gedane aanbieding. Hierbij er van uitgaande dat het abonnement na de eerste twee maanden gewoon weer teruggedraaid kon worden.
Vervolgens werd het bedrag van het nieuwe pakket afgeschreven, echter had ik de duo-LNB na 1 maand nog niet ontvangen. Daarop heb ik telefonisch contact met de klantenservice opgenomen en kreeg ik de LNB uiteindelijk binnen twee weken in huis. Volgens de klantenservice kwam dit doordat het erg druk was.
Nu, een aantal maanden later, hebben wij besloten om het abonnement terug te wijzigen naar de oude situatie, dus zonder familiepakket. Hiervoor heeft mijn vrouw telefonisch contact opgenomen met de klantenservice. Tijdens dit telefoongesprek waren wij verrast doordat bleek dat wij voor minimaal 1 jaar het nieuwe abonnement moeten afnemen. Dit staat recht tegenover de informatie die mijn vrouw in het eerste telefoongesprek heeft gekregen?!
Herhaaldelijk telefonisch contact met de telefonische klantenservice levert niets op, het duurt telkens 4 weken voordat gesprekken terug geluisterd kunnen worden.
Wij zijn er helemaal klaar mee, en dit verwacht je niet nadat je meer dan 10 jaar trouwe klant bent geweest!
Desired solution:
Per direkt beeindiging van de overeenkomst. Wij zijn eventueel bereid om de afsluitkosten van € 16,00 te betalen.

