My complaint:
Ik ben een tijd overgestapt van Chippie naar Youfone. Ik had buitenland belminuten bij Chippie en ben overgestapt naar Youfone omdat dat noodgedwongen moest door dat Chippie stopte. Ik ben toen overgestapt op een Youfone SimOnly Buitenland abonnement, ik kreeg gewoon mijn simkaart op tijd en er was geen vuiltje aan de lucht tot dat ik erachter kom aan de eind van de maand dat mijn abonnement verkeerd was en dat ik opeens een youfone SimOnly 250 abonnement heb en ook dat mijn nummer geblokkeerd is omdat ik over mijn bellimiet is. Dus ik bellen met youfone hebben ze gewoon een heel ander abonnement aan mij gegeven waar het dus niet goedkoop bellen naar het buitenland is en waar ik steeds buiten de bundel belde. Nu heb ik dit 20 keer doorgegeven maar ze veranderen niks.
Desired solution:
Nou als ze mij gewoon geven wat ik bestelt heb dan ben ik tevreden zonder extra kosten!