My complaint:
ik heb op 14-4-2011 een alles in 1 pakket met top HD besteld
ik werd netjes terug gebeld en alles werd in orde gemaakt.
ik heb zelfs een installatie afspraak gehad voor vandaag 13-5-2011.maar ik heb nooit een bevestigingsmail gehad door weer opnieuw te bellen kreeg ik te horen dat er iets fout was gegaan en dat ze het zouden uitzoeken en dat ik zou worden terug gebeld dat is ook gebeurd op de zelfde dag. de dame die mij had terug gebeld zei dat ze het in orde zou maken en dat de afspraak gewoon door gaat.nou bel ik ze twee dagen geleden weer op om te vragen wat er precies wordt geinstalleerd want ik had geen modem ontvangen,toen werd mij verteld dat de monteur die mee zou nemen als hij komt maar de afspraak was nog steeds niet in de agenda ingepland naderhand is hij in een ander systeem gaan kijken en daar stond de afspraak wel in maar ze konden mij geen tijd geven hoe laat de monteur langs zou komen nou bel ik weer vanmorgen op om te vragen hoe laat de monteur komt want ik heb vandaag special een vrije dag genomen nou blijkt dat ze een aantekening hebben gemaakt om een afspraak te make terwijl mij op het hart werd gedrukt dat het gewoon vandaag wordt geinstalleerd nu moet ik weer wachten en me belkosten rijzen de pan uit want ik bel mobiel nu moet ik weer wachten tot dat ik wordt terug gebeld voor een nieuwe afspraak ik ben hier echt boos over nu voor niks een dag thuis terwijl ik al 4 weken wacht dit is geen stijl en belachelijk voor worden anders hoeft het voor mij niet meer als ik weer dagen moet gaan wachten dus ik hoop dat ze met goede oplossing komen.
Desired solution:
dat ik zo snel mogelijk wordt aangesloten en dat de aansluitkosten niet worden gerekend of dat mijn telefoonrekening wordt vergoed

