My complaint:
om de haverklap upgrates om de haverklap geen beeld ned 1 2 3 sbs 6.normaal tv
wij worden hor en dol,doe er wat aan canal digitaal.
we hebben allemaal geen tv.
Dus daar doen we het niet mee.
wij betalen toch al te veel.
En ergeren ons groen en geel.
Desired solution:
eindelijk eens geen storing.
en daarvoor gaarne wat korting.
probeer eindelijk eens wat rust.
wij dachten ze doen het bewust.
met een vriendelijk dank.
zitten wij weer op de bank.
lekker voor ons beeldscherm.
en zonder storing zeg ik ferm.
fam spelt schiedam 3122TS 107

