Complaint: ned 1.2.3.sbs 6 gewoon.

user-49664 on 15 May 2011 about Canaldigitaal in category Digitale TV

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

om de haverklap upgrates om de haverklap geen beeld ned 1 2 3 sbs 6.normaal tv
wij worden hor en dol,doe er wat aan canal digitaal.
we hebben allemaal geen tv.
Dus daar doen we het niet mee.
wij betalen toch al te veel.
En ergeren ons groen en geel.

Desired solution:

eindelijk eens geen storing.
en daarvoor gaarne wat korting.
probeer eindelijk eens wat rust.
wij dachten ze doen het bewust.

met een vriendelijk dank.
zitten wij weer op de bank.
lekker voor ons beeldscherm.
en zonder storing zeg ik ferm.

fam spelt schiedam 3122TS 107

Message from from Klacht.nl

15 years ago - Complaint is picked up by Canaldigitaal

Message from Canaldigitaal

15 years ago - Wij gaan e.e.a. voor u uitzoeken en komen hier zo spoedig mogelijk op terug. Met vriendelijke groet, WebCare CanalDigitaal

Message from Canaldigitaal

15 years ago - Op dit moment zijn er geen storingen bekend bij CanalDigitaal. Wel zijn een aantal zenderfrequenties gewijzigd waar sommige niet-gecertificeerde satellietontvangers moeite mee kunnen hebben. Wij zijn daarom benieuwd naar het type satellietontvanger dat u gebruikt. Meer informatie over zender en-frequentiewijzigingen vindt u op www.ikverhuismee.tv. Met vriendelijke groet, WebCare CanalDigitaal

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is solved by Canaldigitaal

Canaldigitaal

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Beste,
Deze klacht is van ruim een jaar geleden en om die reden sluiten wij deze af.
Mocht u nog vragen hebben dan kunt u contact opnemen met onze klantenservice telefoonnummer 0900-9323 (15 ct per minuut).
Met vriendelijke groet,
Webcare Team CanalDigitaal

All complaints of