My complaint:
door het plaatsen van een nieuwe dubbele kop en een nieuwe ontvanger zouden wij eredivisie live in hd kunnen ontvangen.Maar helaas er staat een dikke eikenboom in de weg……En kan er geen contact worden gemaakt met de sateliet.
n.a.v. een telefoontje naar canal digitaal blijk ik toch vast te zitten aan het abbonnement tot jan. 2012….belachelijk betalen voor iets wat je niet kunt zien.
Desired solution:
beiindiging abbonnement eredivisie live

