My complaint:
Geachte lezer,
Ook wij hebben ons laten overhalen tot het internet en bellen via canaldigitaal.
We waren inmiddels al jaren tevreden over Canaldigitaal tv via satelliet .
De oplevering heeft om te beginnen al 2 weken langer geduurt dan in de door Canaldigitaal verzonden brief stond vermeldt ( dus 2 weken niet telefonisch bereikbaar en geen internet )
Uiteindelijk het Zyxel modem aangesloten ( handleiding zat er niet bij en de cd rom werkte ook niet )
Na nogmaals een aantal keren contact met Canaldigitaal te hebben gehad ( wat overigens veel geduld en geld 0,15 cent per minuut )bleek dat de lijn nog steeds niet door de KPN was geactiveerd en er werk van gemaakt zou worden. Eindelijk 3 dagen later het werkte !!!
Dit alles heeft gespeeld in april 2011.
De afgelopen 3 weken merkten wij steeds vaker dat wij telefonisch niet bereikbaar waren prive en ons internet telkens geen verbinding kon maken.
Wij hebben inmiddels weer tientallen malen telefonisch ( via gsm )contact gehad met Canaldigitaal.
Antwoorden tot nu toe; we gaan de snelheid verlagen van 6 mbps naar 4 mbps; we gaan weer de snelheid verlagen van 4 mbps naar 2 mbps; u woont wel ver van de centrale ( 5 km ); we kunnen wel zien dat de lijn niet stabiel is etc….
Zojuist weer met ze gebeld en er is nu een issue aangemaakt richting de KPN om verder te kijken wat er aan de hand kan zijn.
Desired solution:
Stabiel internet en telefonie.

