My complaint:
Nadat ik zelf herhaaldelijk contact met klantenservice had, die met gestandariseerde tekst reageert d.w.z. met standaard oplossingen, vervangt u ontvanger, u dient heractivering aanvragen etc., heeft mijn dealer contact opgenomen met CanalDigitaal en vernomen dat mijn kaart als “vermist” stond geregistreerd en derhalve geen signaal kon ontvangen.
Een klacht dezen en dat ik wel had betaald is nu na een maand en twee e-mails nog niet in behandeling genomen.
Desired solution:
Terug betalen van niet geleverde prestatie zijnde 4 maanden abonnementsgeld

