My complaint:
Ergens in januari of februari heb ik mijn top paket aangepast naar een top HD paket nu is het zo dat caneldigitaal mijn meteen een heel nieuw jaar contrakt heeft gegeven maar dat niet uitdrukelijk heeft vertelt
Nu wil ik terug naar het basis HD paket en canel digitaal zegt dit niet te kunnen doen door voor 31 dec 2011
en dat vind ik vreemd het hele paket kost 49 euro en het HD 5 euro en maak hier al meer jaren gebruik van dus zou het top paket maandelijks opzegbaar moeten zijn HD tv wil ik gewoon blijven kijken
Desired solution:
Het toppaket HD omzetten naar het basis HD paket

