Complaint: geldafschrijving

user-50060 on 18 May 2011 about Huurwoningbemiddeling.nl in category Websites

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

vorige maand heb ik mijn lidmaatschap opgezegd; kreeg daar ook een bevestiging van. tot mijn verbazing wordt er toch weer lidmaatschapsgeld voor de aankomende maand van mijn rekening afgeschreven.

Desired solution:

geld terugstorten op mijn rekening en verder stoppen.

Message from from Klacht.nl

13 years ago - Complaint is picked up by Huurwoningbemiddeling.nl

Message from from Klacht.nl

13 years ago - Complaint is solved by Huurwoningbemiddeling.nl

Responded on 22 May 2011 at 09:29

Prima zo; ik wens verder geen gebruik meer te maken van Uw aanbod en hoop dat het abonnementsgeld niet meer automatisch van mijn rekening wordt afgeschreven.

Huurwoningbemiddeling.nl

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Geachte mevrouw Jansen,

Wij hebben in onze administratie geen enkel bericht kunnen vinden, ook niet met betrekking tot het stopzetten van uw abonnement.

Kunt u ons misschien aangeven hoe u zich afgemeld heeft ? Zodat wij dit eventueel verder kunnen uitzoeken voor u.

Het abonnement hebben wij nu per direct voor u hebben stopgezet.

Met vriendelijke groet,

Klantenservice Huurwoningbemiddeling.nl

All complaints of