Complaint: geen folders gekregen

user-50080 on 19 May 2011 about Netwerk vsp in category Koeriersbedrijven en post

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

mijn klacht is dat ik nu al twee keer achter elkaar geen folders heb gekregen. en eigenlijk altijd de folders om dinsdagavond of woensdag pas krijg terwijl ze eigenlijk al veel eerder er zouden moeten zijn. want de meeste folders gaan die maandag al in dus te laat….

Desired solution:

dat ik zo wie zo mijn folders krijg en op tijd dus eigenlijk op zaterdag dat zou het beste zijn.

Message from from Klacht.nl

13 years ago - Complaint is picked up by Netwerk vsp

Message from from Klacht.nl

13 years ago - Complaint is solved by Netwerk vsp

Netwerk vsp

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Beste heer/mevrouw,

Vanzelfsprekend willen wij graag uw klacht oplossen. Hiervoor hebben wij echter meer informatie nodig. Wij verzoeken u vriendelijk dan ook om via ons e-mailadres callcenter@netwerkvsp.nl contact met ons op te nemen onder vermelding van uw postcode en huisnummer. U kunt ons ook bereiken via telefoonnummer: 0900-8774636 (€10 cent per minuut).

Hopende u zo voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,
Klantenservice Netwerk VSP

All complaints of