Complaint: ongevraagd klant geworden

user-50168 on 19 May 2011 about EnergieDirect in category Energieleveranciers

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Sinds april 2010 was ik een tevreden klant van Eneco. Nu heeft Energiedirect onder valse voorwendselen mij klant van hun maatschappij gemaakt. Hierdoor heeft Eneco het contract met mij opgezegd. EnergieDirect heeft mij een rekening gestuurd per mail en een bedrag van 79 euro van mijn bankrekening gehaald. Ik heb hier pertinent geen contract voorgetekend. Het verhaal is dat Liander de gegevens door heeft gespeeld naar Energie direct. Bij confrontatie met Eneco gaf men aan dat zij niets tegen deze praktijken kunnen doen en genoodzaakt zijn het contract met mij te verbreken

Desired solution:

Dat ik geen klant ben bij Energie Direct en zij ophouden met mij rekeningen te sturen. Ik wil gewoon weer van Eneco mijn energie kan betrekken.

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is picked up by EnergieDirect

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is solved by EnergieDirect

EnergieDirect

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Deze klacht is verouderd. De klant is inmiddels geen klant meer van energiedirect.nl. Klacht afgesloten.

All complaints of