Complaint: Tickets Mary Poppins NIET kunnen bestellen

user-50444 on 22 May 2011 about Seetickets.nl in category Kaartenverkoop

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

In 1 woord: DRAMA!!!!
De gehele zondag (22 mei) getracht kaarten te bestellen. Na een foutmelding op de site kon ik niet de button ‘beschikbaarheid’ aanklikken en om die reden GEEN kaarten bestellen. Na meerdere pogingen kon ik eindelijk de kaarten bestellen, althans dat dacht ik. Na de verschillende stappen te hebben doorlopen, kreeg ik een foutmelding van de applicatie. Wederom nog een keer geprobeerd… dit ging maar door, ik heb denk ik wel een keer of 10 (!!!!) mijn vouchercodes ingevoerd. Begon ze zelfs uit m’n hoofd te leren… Na gevloek en getier meerdere malen bij de stap van betaling aangekomen waarna ik wederom een applicatiefout kreeg…proces weer afgebroken!!!

Niet normaal hoe ik heb zitten kloten! Na meerdere malen bij de betaling te zijn aangekomen, kon ik niet met Ideal betalen en dat terwijl de pop-upblokkering stond UITGESCHAKELD! Uiteindelijk werd ik verzocht een geschikte bank te kiezen, druk ik op het pijltje krijg ik een blanco lijst te zien, kortom kon ik geen bank aanklikken!!! Uit pure overmacht maar de ‘eenmalige machtiging’ aangeklikt waarna ik vervolgens netjes op ‘voltooid’ heb gedrukt…ook dit bleek een illusie! Na de zichtbare tekst ‘even geduld aub’ kreeg ik leuk in het rood de melding ‘geen nadere informatie beschikbaar’ !!!!!!

Irritaties werden frustraties!! Ik vind het werkelijk belachelijk hoe dit gehele systeem (niet) werkt! De site zal vast en zeker overbeladen zijn geweest, maar ik denk dat de meeste mensen achter hun pc ook ‘overbeladen’ zijn geraakt van dit geklooi! Een klantenservice is niet te bereiken, jawel een bandje met het vriendelijke verzoek je telefoonnummer achter te laten waarna je zo spoedig mogelijk teruggebeld wordt…dit verzoek heb ik vanochtend gedaan, het is nu inmiddels maandag 00:07 uur en ik verwacht niet meer dat zij zullen terugbellen….

Geen idee of ik nou straks tweemaal 265 euro zal moeten betalen aangezien ik 2x de ‘eenmalige machtiging’ als betaling heb aangeklikt om vervolgens de betaling te voltooien, echter nooit de bevestiging heb gekregen… Dit zie ik dan wel weer, hopelijk krijg ik achteraf m’n centjes terug… Een oplossing lijkt mij dus zeker op zijn plaats, als in:

Desired solution:

Ik vind dat See Tickets verantwoordelijk is voor dit gepruts! Zeker op een laatste dag van reservering dient een klantenservice telefonisch beschikbaar te zijn. Het lijkt mij niet meer dan normaal dat bij een, te verwachten, overbeladen site de mogelijkheid wordt geboden om telefonisch kaarten te reserveren! Zeker met een dusdanige landelijke actie! Onze technologie laat het anno 2011 namelijk ook nog weleens afweten...

Ik ga er vanuit dat meerdere mensen de dupe zijn geweest van deze foutmelding en geklunkel op de pagina! Het lijkt mij dus heel redelijk dat See Tickets, evt. in samenspraak met AH, de klant de mogelijkheid biedt om alsnog de kaarten te kunnen bestellen wanneer zij in het bezit zijn van een voucher en zaterdag danwel gisteren niet hebben kunnen reserveren.

Gelukkig hebben we de foto's nog....van de internetpagina's inclusief de foutmeldingen...

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is picked up by Seetickets.nl

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is solved by Seetickets.nl

Seetickets.nl

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Er is gezorg dat iedereen die op deze dag niet heeft kunnen reserveren alsnog van deze actie gebruik heeft kunnen maken.

All complaints of