My complaint:
Donderdag een bestelling gedaan bij de afzender, vrijdag kregen wij een mail dat het verstuurd werd via Selektvracht. Via de site hielde we in gaten wanneer het zou komen. Zaterdag de hele dag thuis geweest en niemand gezien. Eind van de middag stond er bij Selektvracht “BEZORGD”. Hoe kan dat nou? Wij naar de buren, maar niemand heeft het pakket gezien. Vandaag gebeld naar Selektvracht; en het volgende antwoord: het pakket is gewoon bij u zelf bezorgd! Yeah right!!! Dus niet. Ik moet maar contact opnemen met de afzender en deze gaat een klacht indienen en een onderzoek opstarten bij Selektvracht. Ondertussen moet ik maar afwachten of ik mijn pakket nog op tijd krijg of dat ik mijn geld terug krijg, want zo’n onderzoek duurt zeker 2 weken is mij verteld. Nu ik via Google zoek op klachten Selektvracht, schrik ik oprecht. Schaamt Selektvracht zich niet voor al die klachten die je overal leest??? Ik heb mijn afzender teruggebeld en gevraagd of ze nog eens goed willen overwegen om door te gaan met Selektvracht. Wellicht tijd voor een andere pakketdienst?
Desired solution:
Een snelle reactie van Selektvracht waar mij pakket is gebleven en wanneer deze "echt" wordt geleverd. En als deze zoek is, wil ik zo spoedig mogelijk mijn geld terug (alles, incl. verzendkosten)!!!