Complaint: Hd ontvanger voor het Familypakket

user-50532 on 23 May 2011 about Canaldigitaal in category Digitale TV

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Op 3 mei jl. heb ik een familypakket aangevraagd, maar tevens had ik aangegeven geen bijbehorende HD-ontvanger te bezitten. De bestelling voor het Familypakket werd gewoon geregistreerd en per die datum heb ik ook het Familypakket en de bijbehorende kosten. Echter moest ik dus nog een HD-ontvanger bestellen, hetgeen ik deed bij de webshop van Canal Digitaal. Het bedrag werd via Ideal direkt van mijn girorekening afgeschreven. Ik ontvang geen bevestiging van de bestelling van de HD-ontvanger, dus na een paar dagen ging ik maar even informeren, hoe het ermee stond. Ik heb toen driemaal contact gehad met de klantenservice en alle drie de keren kreeg ik andere informatie. Toen heb ik een aantal malen een e-mail geschreven om te vragen hoe het ermee staat. Slechts op de eerste e-mail kreeg ik na ruim een week antwoord. Daar werd in gesteld, dat het bedrag voor de ontvanger niet bij Canal Digitaal is binnengekomen, alhoewel hij wel op mijn afschrijvingen van mijn bank vermeld stond. Er werd gezegd, dat ik de afschrijving maar op moest sturen. Er stond niet in vermeld waar naartoe, dus ik heb vandaag 23 mei maar weer eens met de klantenservice (15 cent per minuut) gebeld. Die persoon zei mij, dat ik een bankafschrift moest faxen. Daar ik dus zelf geen fax heb, moet ik dus helemaal naar een postkantoor in het centrum van de stad gaan, hetgeen behoorlijk wat kilometers ver van mijn woonplaats verwijderd is. Waarom moet een klant altijd bewijzen leveren en al het werk verrichten door te bellen, mailen en te schrijven, terwijl de klant geen fout gemaakt heeft? Waarom spant Canal Digitaal zich niet een beetje in om mij terwille te zijn en de zaak even voor mij uit te zoeken? Ik heb in de afgelopen tijd nog een conflict met Canal Digitaal gehad en dat is heel ingewikkeld en daar wil ik nu maar niet op ingaan, maar ik baal zo vreselijk van dit bedrijf. Er stond nota bene op hun website vermeld: HD-ontvanger besteld? Dan over twee werkdagen in huis! Daar rekende ik op, toen ik het familypakket bestelde. Het is nu al 3 weken later en het zal nog wel even op zich laten duren allemaal, denk ik. In die tussentijd moet ik voor het familypakket betalen, terwijl ik de kanalen niet ontvangen kan, zonder de digitale ontvanger. Ik heb al zoveel te stellen gehad met dit bedrijf en dat ging ook over de kanalen van het familypakket. Ik heb een jaar lang moeten betalen voor het familypakket, terwijl ik door hun slechte informatie steeds aan het lijntje gehouden ben en de zenders niet heb ontvangen. Nu dreigt het dus wederom mis te gaan.

Desired solution:

Nou, tevreden over Canal Digitaal word ik nooit meer, maar ik verlang nu gewoon, dat ik de op 3 mei jl. bestelde HD-ontvanger eindelijk geleverd wordt, of ik moet gewoon mijn bijna 200 euro, die al drie weken geleden van mijn rekening afgeschreven is, terug ontvangen van Canal Digitaal. Ik spreek tevens de hoop uit, dat de klantenservice goede informatie geeft en niet, dat iedere medewerker iets anders beweert en ook, dat ze klachten snel afhandelen en niet de klant tig keer laten bellen en mailen, voordat er nota van de klacht wordt genomen.

Message from from Klacht.nl

15 years ago - Complaint is picked up by Canaldigitaal

Message from Canaldigitaal

15 years ago - Uw melding is reeds behandeld door de klantenservice. Met vriendelijke groet, WebCare CanalDigitaal

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is solved by Canaldigitaal

Canaldigitaal

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Beste,
Deze klacht is van ruim een jaar geleden en om die reden sluiten wij deze af.
Mocht u nog vragen hebben dan kunt u contact opnemen met onze klantenservice telefoonnummer 0900-9323 (15 ct per minuut).
Met vriendelijke groet,
Webcare Team CanalDigitaal

All complaints of