My complaint:
ik heb met mevr.Sita Bindan 21-3 2011 een afspraak gemaakt over een reour zending die ik niet geaccepteerd hebt de grote doos en zo meeterug gegeven als zijnde niet ontvangen en daar krijg ik geen bewijs van want het is niet geaccepteerd 2 mei heb ik met dhr K Jansen gebeld en die zij dat het apparaad nog niet retour was wij hebben het gewijgerd 23-3-2011 om 12,55 uur en wat erna gebeurd is is niet ons probleem wij hebben het niet in ons bezit gehad .ik moest van dhr M.Kooy een bevestiging halen bij tnt ben geweest en kreeg als antwoord wat je aan de deur weigert gaat gewoon terug want je weigert het en heb niet getekend dus je hoefd geen bewijs
Desired solution:
we hebben een afspraak gemaakt dat we gratis een nieuwe kop zouden krijgen en geen kastje van € 99.00 er bij en dat het basis pakket € 9,95 verhogen zonder er over te preken en geen toestemming naar familie pakket €14.95 we willen het bedrag van € 99 zosnel mogelijk retour en weer onze oude afspraak van basis pakket

