Complaint: valse voorlichting

user-50765 on 25 May 2011 about Belcompany in category Telecomwinkels

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Geachte heer/mevrouw,

Afgelopen jaar oktober liep mijn abonnement af bij Vodafone een contract
voor 900 belminuten voor ± 80 euro. Door de communicatie van Telfort
kwamen we terecht bij de Belcompany in Amstelveen (stadshart).

De verkoper vertelde ons dat inderdaad Telfort veel goedkoper was, sterker
nog we gingen de helft betalen voor het zelfde aantal belminuten. Dat was
dus helemaal geweldig denk je dan want we wilde eigenlijk in belminuten terug.

Wat is nu het geval: ik zag op mijn afschriften dat de laatste 2 facturen opeens het dubbele
waren van wat ik eerst betaalde. Je denk eerst nog heb ik zoveel meer gebeld.
Je gaat naar de Belcompany maar zij kunnen je niet helpen omdat ze geen inzicht hebben.
in je bel gedrag (waar ik me dan afvraag waarom wel verkopen)

Dus dan maar inloggen op de site via Telfort waar het ook niet duidelijk werd. Wat blijkt nu
het tarief gold voor de eerste 6 maanden (actie) en daarna niet terwijl dit aan ons verkocht was als
een jaar abonnement tegen een tarief van 40 euro per maand.

Nu gaat u zeggen “lees dan het contract maar na”, dat is ook wel zo maar het ons
onder valse voorlichting door de verkoper verkocht en daar voel ik mij nu wel door belazerd.

Ik zal deze klacht ook door sturen naar Telfort. En verwacht van u een bevredigend antwoord.
Want ik heb het op dit moment wel gehad met de Belcompany en Telfort. En zal
uit hoofde van mijn functie op dit moment ook geen Telfort of Bel company adviseren

Olga Koster

Desired solution:

het tarief laten betalen wat mondeling is beloofd

Message from from Klacht.nl

13 years ago - Complaint is picked up by Belcompany

Message from from Klacht.nl

13 years ago - Complaint is solved by Belcompany

Message from from Klacht.nl

13 years ago - User added a review about the solution that Belcompany posted

Responded on 25 May 2011 at 13:15

Welke oplossing,

heeft de Belcompany ook een belang in QQLQ.nl

Belcompany

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Geachte mevrouw Koster,

Onze klantenservice heeft u reeds een e-mail gestuurd waarin wij u ons standpunt hebben toegelicht.

Met vriendelijke groet,

BelCompany WebCare

All complaints of