Complaint: Veel te late bezorging van de folders

user-50859 on 26 May 2011 about Netwerk vsp in category Koeriersbedrijven en post

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Even voor de zekerheid; het gaat over de folders van bijv. Kruidvat en Deka-markt.
Wij krijgen die folders altijd pas op de woensdagmiddag, dat vind ik al erg laat, maar ja. Gistermiddag, geen folders. Gisteravond gingen we om 20.45 uur even weg en waren om 22.30 uur weer thuis en in die tussentijd zijn de folders bezorgd. Ik meen nu een klacht bij u te moeten indienen, dat dit was dus zeker niet goed. Misschien dat u met de bezorger kunt overleggen,dat dit zeker niet meer voorkomt.

Desired solution:

Dat we de folders op bijv. de maandag of dinsdag krijgen.

Message from from Klacht.nl

13 years ago - Complaint is picked up by Netwerk vsp

Message from from Klacht.nl

13 years ago - Complaint is solved by Netwerk vsp

Netwerk vsp

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Beste heer/mevrouw,

Vanzelfsprekend willen wij graag uw klacht oplossen. Hiervoor hebben wij echter meer informatie nodig. Wij verzoeken u vriendelijk dan ook om via ons e-mailadres callcenter@netwerkvsp.nl contact met ons op te nemen onder vermelding van uw postcode en huisnummer. U kunt ons ook bereiken via telefoonnummer: 0900-8774636 (€10 cent per minuut).

All complaints of