Complaint: aan het lijntje houden en liegen

user-51006 on 27 May 2011 about Woonsquare in category Meubelwinkels

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

1 februari hebben wij een 2 zits en een 3 zits bank besteld er zouden 10 weken levertijd op zitten na die 10 weken hoorden we maar niks, dus we hebben zelf maar gebeld, de banken waren er nog niet! een week daarna weer gebeld nog geen banken!
Na 12 mei konden we het anuleren dus dat gedaan en gebeld, maar moest schriftelijk gebeuren dus dat gedaan maar ineens waren de banken er en onze brief was te laat!! Mijn man had aan gegeven aan de telefoon dat de brief onder weg is en een dan later bij hen op de deurmat zou vallen.
Een dag of drie later kregen we ineens een brief van 11 mei getekend wel heel toevallig!
Weer gebeld maar ze wisten nog geen antwoord.
Vandaag weer gebeld en kregen we te horen dat we dus anuleringskosten moeten betalen!!!!!! ook nog een grote mond gekregen van de medewerker aan de telefoon!!

Desired solution:

Geen anuleringskosten betalen en mijn aanbetaling terug krijgen! en excuus voor hoe wij behandeld zijn.

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is picked up by Woonsquare

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is solved by Woonsquare

Woonsquare

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Geen klacht onder dit factuurnummer bij ons bekend

All complaints of