My complaint:
1 februari hebben wij een 2 zits en een 3 zits bank besteld er zouden 10 weken levertijd op zitten na die 10 weken hoorden we maar niks, dus we hebben zelf maar gebeld, de banken waren er nog niet! een week daarna weer gebeld nog geen banken!
Na 12 mei konden we het anuleren dus dat gedaan en gebeld, maar moest schriftelijk gebeuren dus dat gedaan maar ineens waren de banken er en onze brief was te laat!! Mijn man had aan gegeven aan de telefoon dat de brief onder weg is en een dan later bij hen op de deurmat zou vallen.
Een dag of drie later kregen we ineens een brief van 11 mei getekend wel heel toevallig!
Weer gebeld maar ze wisten nog geen antwoord.
Vandaag weer gebeld en kregen we te horen dat we dus anuleringskosten moeten betalen!!!!!! ook nog een grote mond gekregen van de medewerker aan de telefoon!!
Desired solution:
Geen anuleringskosten betalen en mijn aanbetaling terug krijgen! en excuus voor hoe wij behandeld zijn.