Complaint: Extra zender doet het niet, canal digital doet er niks mee ????

user-51087 on 28 May 2011 about Canaldigitaal in category Digitale TV

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Ik heb zelf vorig jaar een erotische zender aangesloten voor 1 jr, tenminste dat zei de verkoper aan de telefoon.

Heb 2 x beeld gehad en ben na tientallen keren bellen, en geprobeerd alles te resetten en me opnieuw aanmelden, helaas helpt het nog steeds niet. Dus enne Rachid heeft me toen geadviseerd om een brief te schrijven.

In februari heb ik een brief geschreven, kreeg ik pas een belletje op 23 mei, ik heb ondertussen gebeld waarom ze me niet hebben gebeld, ze zeiden dat ik geduldig op antwoord moest wachten.

Maar dan word ik gebeld door een droogkloot. En zeggen dat hij niks voor me kan doen en dat ik niet 1 jr maar 2 jr vanaf vorig jaar oktober aan die erotische zender vast zit, het is weliswaar 8 euro per maand, maar dit is principieel gezien echt afzetterij?!!

Desired solution:

Ik wil dat ze zo snel mogelijk het erotische zender stop zet voor me, en ook de maanden waar ik voor betaald heb, terug betalen.

Message from from Klacht.nl

15 years ago - Complaint is picked up by Canaldigitaal

Message from Canaldigitaal

15 years ago - Vervelend dat u de zender niet kan ontvangen. Kunt u zenders als Een, Ketnet/Canvas en TV Oranje wel ontvangen? Met vriendelijke groet, WebCare CanalDigitaal

Comment by poster of the complaint

15 years ago - deze kan ik wel ontvangen, dat heeft de medewerker van canal digital ook voorgesteld, ik heb echt van alles geprobeerd.

Message from Canaldigitaal

15 years ago - Het is opvallend dat u de zenders die op dezelfde frequentie zitten, wel ontvangt. Wat betreft uw opzegging hebben we begrepen dat deze is doorgevoerd. De contracteinddatum kan niet worden aangepast. CanalDigitaal is verplicht signaal aan te leveren en dit signaal is actief, waardoor wij niet in gebreke kunnen worden gesteld. Wij zullen nog proberen u een heractivatie te sturen. Met vriendelijke groet, WebCare CanalDigitaal

Comment by poster of the complaint

15 years ago - Beste Canal Digital, Nogmaals voor de zoveelste keer, ik heb net weer gekeken op zender 68 geen ontvangst. Waarom zou ik mijn tijd en zoveel moeite insteken? Ik ben dit echt helemaal zat. Het is nu half 4 in de nacht, heb 3 en half uur zitten proberen. Dit is toch niet normaal? Jullie geloven me niet en ik ben dit al vanaf het begin aan het aanvechten, en nu zeggen jullie dat ik tot volgend jaar oktober vast zit, terwijl het ook afgesproken dat het maar 1 jr contract is. Of geloven jullie me ook niet? Waarom zou ik een 2 jarige contract aansluiten, terwijl het ook met 1 jr kan? Dit is echt oplichterij!!! mvg Kevin888

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is solved by Canaldigitaal

Canaldigitaal

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Beste,
Deze klacht is van ruim een jaar geleden en om die reden sluiten wij deze af.
Mocht u nog vragen hebben dan kunt u contact opnemen met onze klantenservice telefoonnummer 0900-9323 (15 ct per minuut).
Met vriendelijke groet,
Webcare Team CanalDigitaal

All complaints of