Complaint: Service dell streak bij belcompany

user-51199 on 29 May 2011 about Belcompany in category Telecomwinkels

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Ik heb 27-12-2010 een abbo afgesloten van hi met een dell streak 5″ nu wil het geval dat het ´gorilla´ scherm toch niet zo sterk is en die is dus ook helaas kapot gegaan. contact gehad met mijn verzekering, die zegt laat maar maken en stuur ons de bon maar. Ik vol goede moed naar BC met mijn Dell. Nu duurde het allemaal al lang en hij kon mij niet verder helpen en ik moest Dell zelf maar bellen, dit heb ik gedaan en die zegt mij ik moet met de toeleverancier bellen. Dus ik weer naar BC toe, dat poppetje achter de balie kon mij niet verder helpen en die heeft mij het nummer van het hoofd kantoor gegeven. Dat nummer gebeld, verteld die vrouw aan te telefoon dat bij zichtbare schade ze niets voor mij konden betekenen. Deze uitspraak is ergens begin dit jaar gedaan, dus toen ik het toestel kocht wisten ze bij BC nog niets van service van Dell. Ik weet eigenlijk niet wat ik nu moet. Dell helpt me niet en BC ook niet. Dat klinkt als een auto die je koopt maar niet mee naar de garage kunt. Daar zakt mijn broek van af, heb nu een paperpress van 599e

Desired solution:

Dat het toestel dan wel gerepareerd word dan wel een total los verklaring

Message from from Klacht.nl

13 years ago - Complaint is picked up by Belcompany

Comment by poster of the complaint

13 years ago - Netjes opgelost door Belcompany Mark Stapelkamp Teamleider Service Geachte heer/mevrouw Klement, Zojuist heb ik via onze reparatie afdeling een nieuwe Dell Streak ontvangen omdat het reparatie proces van de Dell Streak het reparatie termijn heeft overschreden. Vandaag verstuur ik deze aangetekend via TNTpost naar uw huis adres.

Message from from Klacht.nl

13 years ago - Complaint is solved by Belcompany

Responded on 14 June 2011 at 10:47

Moet zeggen dat er erg snel werd gereageerd, en op het moment dat ik dat zal even mailen hoe het staat met het toestel kreeg ik ook al een mailtje dat ik een nieuwe kreeg. helemaal geweldig. Goed opgepakt en opgelost

Belcompany

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Er is een nieuwe Streak geleverd,

All complaints of