My complaint:
ik heb ongeveer 6 weken geleden een adidas vest gekocht in groningen, maar na enkele keren dragen en 3 keer voorzichtig wassen zitten er allemaal pluisjes op het vest. ik ben er mee teruggegaan naar de adidasstore te groningen. en de reactie van de verkoper was, dat valt me nog mee na 6 weken, je draagt het vest toch ook zei hij, nou ik was best terleurgesteld en vond dit niet een nette reactie. hij verteld mij dat dit normaal is bij dit vest, nou ik verwacht niet dat n vest van bijna 70euro zich zo slecht houd. als vergelijk komt de verkoper met een reactie wat een H en M zou doen in dit geval. nou van een goedkoop product kan je minder verwachten maar de H en M zou het product retour nemen en dan ben je toch als klant iig serieus genomen. dat gevoel heb ik nu niet ik voelde me meer belachelijk gemaakt door deze verkoper. hij zei dat hij nu niets eraan kon doen en als het erger werd moest ik t vest maar scheren, nou ik koop geen vest om vervolgens te gaan scheren! ik baal al van het vest en tot overmaat van ramp ook nog zo’n reactie is me echt in t verkeerde keelgat geschoten.
Desired solution:
geen dus