Complaint: maandelijkse afschrijving zonder te weten voor wat precies

user-51392 on 31 May 2011 about docdata payments in category Betalingsdiensten

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

ik zag bij de voorgaande klacht dat de persoon in kwestie wist welke website het betrof. Ik weet dat niet, aangezien er bij de afschrijving ook niets vermeld staat om welke website het gaat. Hoe kom ik te weten welke website mijn geld wil?

Desired solution:

stopzetten van betaling en voortaan een vermelding om welke website het gaat.

Message from from Klacht.nl

13 years ago - Complaint is picked up by docdata payments

Message from docdata payments

13 years ago - Geachte heer/mevrouw, Docdata payments handelt het betalingsverkeer af voor een groot aantal webwinkels. Na het afhandelen van de betaling laten wij de webwinkel weten dat er betaald is en storten wij het geld op de bankrekening van de webwinkel. Wij leveren zelf de bestelde producten of diensten niet uit. Op uw afschrift staat hoogstwaarschijnlijk de naam van de webwinkel vermeld. In dit geval vragen wij u direct contact op te nemen met de webwinkel. Mocht dit niet het geval zijn dan vragen wij u om ons het betaalkenmerk te sturen welke op uw bankafschrift vermeld staat. Het betaalkenmerk begint meestal met PID en dan 10 cijfers. Hiermede kunnen wij u de gegevens verstrekken van de webwinkel welke verantwoordelijk is voor de afschrijving van de/het afgeschreven bedrag(en). Na ontvangst van het betaalkenmerk zullen wij u doorverwijzen naar de betreffende webwinkel voor verdere communicatie. Ons e-mailadres is support@docdatapayments.com.

Message from

13 years ago - Geachte mevrouw Heyligers, Docdata payments handelt het betalingsverkeer af voor een groot aantal webwinkels. Na het afhandelen van de betaling laten wij de webwinkel weten dat er betaald is en storten wij het geld op de bankrekening van de webwinkel. Wij leveren zelf de bestelde producten of diensten niet uit. Op uw afschrift staat hoogstwaarschijnlijk de naam van de webwinkel vermeld. In dit geval vragen wij u direct contact op te nemen met de webwinkel. Mocht dit niet het geval zijn dan vragen wij u om ons het betaalkenmerk te sturen welke op uw bankafschrift vermeld staat. Het betaalkenmerk begint meestal met PID en dan 10 cijfers. Hiermede kunnen wij u de gegevens verstrekken van de webwinkel welke verantwoordelijk is voor de afschrijving van de/het afgeschreven bedrag(en). U kunt deze informatie sturen naar support@docdatapayments.com. Na ontvangst van het betaalkenmerk zullen wij u doorverwijzen naar de betreffende webwinkel voor verdere communicatie. Met vriendelijke groet, Docdata Payments Support

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is solved by docdata payments

docdata payments

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

De klant verzocht om via de opgegeven contactgegevens een kenmerk te verstrekken teneinde de klant verder te kunnen helpen en in contact te kunnen brengen met de betreffende webwinkel.

All complaints of