Complaint: Wel betaald maar helemaal niets ontvangen

lenkneppers on 02 June 2011 about Simyo in category Mobiele Telefonie

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Ik heb een week geleden via de website een prepaid simkaart besteld. Ook betaald, want dezelfde dag werd het bedrag al van mijn bankrekening afgeschreven. Ik zou meteen een welkoms e-mail krijgen met daarin mijn telefoonnummer. Niets ontvangen dus en ook helemaal nooit een simkaart. Dit is typisch weer een KPN bedrijf, wel geld vragen maar helemaal niets gehoord of ontvangen. Diverse e-mails gestuurd, maar geen enkele reactie. Ook de klantenservice geeft niet thuis.

Desired solution:

Leveren wat ik besteld en betaald heb met excuses en uitleg waarom.

Comment by poster of the complaint

13 years ago - Het wordt steeds vervelender met Simyo. De betaling is bij mijn bank (ABNAMRO) afgeschreven, maar ze hebben dus niks ontvangen. Ik heb ze nu een kopie van het betalingsbewijs opgestuurd, maar natuurlijk geen reaktie, zal wel weer een week duren. Ik wil helemaal niks meer met dit "bedrijf" . Ben benieuwd of ik ooit mijn geld zal terugkrijgen. Wat een puinhoop daar. PAS OP met daar iets te bestellen en betalen. Beste heer/mevrouw, Onze excuses voor de vertraging in het beantwoorden van uw email. Volgens onze gegevens is de betaling voor een startpakket mislukt. Hierdoor hebben wij u geen startpakket of bevestigingsemail doorgestuurd. Indien het bedrag toch van uw rekening is afgeschreven, ontvangen wij graag een betaalbewijs (kopie van de afschrijving), zodat het startpakket alsnog verzonden kan worden. Mocht u nog vragen hebben dan horen wij het graag. Met vriendelijke groet, Rachel Simyo klantenservice

Comment by poster of the complaint

13 years ago - Het wordt met de dag gekker met Simyo. Kreeg vandaag dit antwoord, dat nergens op slaat, want ik heb op 27 mei betaald en dat bedrag is van mijn bank afgeschreven. Het bewijs daarvan heb ik ze ook al gestuurd!! **Wij hebben in de periode van 12 tot en met 18 mei problemen ondervonden met het ontvangen van e-mail berichten. Heeft u ons in deze periode proberen te bereiken dan kan het zijn dat wij uw bericht niet hebben ontvangen. Onze excuses voor het ongemak.** Beste heer/mevrouw, Wij hebben de betaling niet kunnen incasseren vandaar dat u dan ook nog niks heeft ontvangen. U kunt een nieuwe bestelling plaatsen op: http://www.simyo.nl/prepaid/aanbieding Hopende u voldoende te hebben geinformeerd. Met vriendelijke groet, Djamila Simyo klantenservice

Message from from Klacht.nl

13 years ago - Complaint is picked up by Simyo

All complaints of