Complaint: Pakje van Zalando bezorging selektvracht

user-51771 on 04 June 2011 about Selektvracht in category Koeriersbedrijven en post

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Zit al 3 dagen thuis te wachten op het pakketje
leuk hoor die update bij selektvracht online
Pakje is gesorteerd in sorteercentrum
30-05 2011
Pakje is onderweg naar lokaal depot
31-05 2011
Pakje is ontvangen op depot en wordt vandaag aangeboden.
31-05 2011
Mogelijk wordt het pakje vandaag niet bezorgd. Het pakje wordt dan op de eerstvolgende bezorgdag opnieuw aangeboden. Onze excuses
31-05 2011
Bezorger is met pakje onderweg.
01-06 2011
Geadresseerde was niet thuis
01-06 2011
Pakje wordt op eerstvolgende bezorgdag opnieuw aangeboden.
01-06 2011
Mogelijk wordt het pakje vandaag niet bezorgd. Het pakje wordt dan op de eerstvolgende bezorgdag opnieuw aangeboden. Onze excuses
03-06 2011
Bezorger is met pakje onderweg.
04-06 2011
Op zaterdag bezorgen ze alleen tot 12.00 uur zit nu nog te wachten ben benieuwd wat de update nu zal zijn !!!!!
Voor de derde keer misschien “Mogelijk wordt het pakje vandaag niet bezorgd. Het pakje wordt dan op de eerstvolgende bezorgdag opnieuw aangeboden. Onze excuses”
IK ZAL VOORTAAN WEL OPLETTEN WIE DE BEZORGER IS VAN MIJN BESTELLINGEN DAT ZAL ZEKER GEEN SELEKTVRACHT MEER ZIJN .
TNT IS TOCH ECHT DE BEST!!!

Desired solution:

WELKE OPLOSSING FF SERIEUS MOET IK NOU EEN OPLOSSING GAAN BEDENKEN VOOR HET NIET BEZORGEN VAN PAKKETJES?????

HET MOET NIET GEKKER WORDEN

Message from from Klacht.nl

13 years ago - Complaint is picked up by Selektvracht

Message from Selektvracht

13 years ago - Geachte heer/mevrouw, Spijtig te vernemen dat u niet tevreden bent met de dienstverlening van Selektvracht B.V. Om u eventueel nog van dienst te kunnen zijn vragen wij u contact op te nemen met de klantenservice van Selektvracht onder e-mailadres klantenservice@selektvracht.nl met vermelding in de subjectregel de volgende referentie "Klachtenoplossing.nl 20110604150800". Graag ontvangen wij in uw e-mail uw adres-en contactgegevens en indien mogelijk de pakketgegevens. Zodra wij uw e-mail hebben ontvangen zullen wij zo snel mogelijk contact met u opnemen. We vertrouwen erop u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben. Met vriendelijke groet, Selektvracht B.V. Team

Message from from Klacht.nl

13 years ago - Complaint is solved by Selektvracht

Selektvracht

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

De klacht is in behandeling genomen. Tevens is er met de klant naar een oplossing gezocht.
Ik heb namens Selektvracht B.V. mijn excuses aangeboden.

Met vriendelijke groet,

Selektvracht B.V. Team

All complaints of