My complaint:
Voor ongeveer 4 maanden geleden had ik besloten om als extra bij mijn basis pakket van canal digitaal Eredivisie live+sport1 te nemen.
In het verleden had ik al eerder een jaar sport1 gehad en dat was prima bevallen en ik was daar niks anders voor nodig geweest.(decoder etc.)
Dus ik dacht even bellen en kijken!
Wat ook volgens de medewerker zo was,alleen was hij even vergeten te vertellen dat als ik dat allemaal goed zou willen ontvangen ik een dubbele kop en een andere decoder nodig was!
Hoewel deze medewerker donders goed wist dat ik die binnen 2 weken nodig zou gaan zijn om uberhaupt nog beeld te hebben.
probeerde hij nog wel even zo’n zelfde soort decoder voor 100 euro aan te smeren.
Waarop ik duidelijk aangaf daar geen behoefte aan te hebben en alleen deze zenders wou hebben als dat kon met de huidige decoder.
Dat was mogelijk volgens de medewerker en ik zou meteen beeld hebben.
En dat klopte….
Alleen het detail dat meneer vergeten was te vertellen was dat sport1 binnen 2weken uit de lucht zou zijn en zou verhuizen naar een ander kanaal (waar ik dus die nieuwe kop&decoder nodig voor zou zijn)
Komt bij dat ik voor alle 2 kanalen van Eredivisie live ook die nieuwe kop&decoder nodig ben,en ik nu dus alleen EDL1 kan/kon ontvangen,(is nu ook uit de lucht)
Dit zijn allemaal dingen die je hoort te vertellen als iemand wat bij je afsluit en zeker als je weet dat ik duidelijk aangaf niet te willen wijzigen van decoder.
Nu heb ik met meerdere medewerkers daar contact gehad en die beloofden mij allemaal stellig dat het opgelost zou worden en het contract zou worden gestopt.
Wat nu enkele maanden later en heel wat tijd in de wacht te hebben gehangen nog steeds niet zo blijkt te zijn.
Nu canal digitaal dus duidelijk het vertikt om het op een juiste manier optelossen willen ze nu wel alvast even 145 euro vangen en mocht die niet op tijd worden betaald dan rekenen ze meteen even de rest van het jaar erbij.
Schijnbaar geven ze wel thuis als ze geen geld krijgen,maar niet als ze iets op een fatsoenlijke manier horen op te lossen…(dan word alleen van alles beloofd en niet nagekomen!)
Nu ben ik dus ook echt klaar met deze zogenaamde service en raad ik ook iedereen af om bij canal digitaal iets af te sluiten!
Om op deze manier je geld te moeten verdienen is toch behoorlijk triest,en zullen ze in de toekomst nog veel meer trouwe vaste klanten gaan verliezen.
Desired solution:
Dat dit alsnog op een goede manier word verrekend,zodat ik gewoon alsnog met mijn huidige decoder de basis kanalen kan ontvangen.

