My complaint:
wij kunnen al maanden geen filmnet ontvangen. We hebben hier al vele malen over gebeld en gemaild. Omdat we in het buitenland wonen is dit erg moeilijk. Er wordt niet eens geantwoord op de mails, telefoontjes worden niet nagekomen. Kortom het is 1 groot drama en we betalen al enkele maanden en krijgen de zenders niet.
Desired solution:
Ten eerste willen we filmnet opzeggen en weer teruggaan naar het basispakket. Ook willen we duidelijke afspraken omtrent het in ontvangst nemen van de HD receiver. In juli zijn we in nederland en kunnen het dan persoonlijke in ontvangst nemen. (het blijft een rare constructie dat mensen die in het buitenland wonen dit niet via de post opgestuurd kunnen krijgen. Hier moet een oplossing voor komen). Ook willen het het geld wat we vanaf december teveel betaald hebben teruggestort zien, w hebben immers al die maanden niet naar filmnet of eurosport kunnen kijken).

