Complaint: te late bezorging of helemaal geen

user-52155 on 07 June 2011 about Netwerk vsp in category Koeriersbedrijven en post

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

De afgelopen 3 weken ontvangen wij de reclame pas op woensdag, dit is toch echt veel te laat. Al iets beter, aangezien we het ook regelmatig helemaal niet ontvangen, en dan plots weer 2 dezelfde pakketjes

Desired solution:

Graag zou ik zien dat de bezorger erop aangesproken word dat hij gewoon zijn werk doet, het is voor de bedrijven die betalen voor de verspreiding toch zonde van het investeren als de bezorger zijn werk niet doet

Message from from Klacht.nl

13 years ago - Complaint is picked up by Netwerk vsp

Message from from Klacht.nl

13 years ago - Complaint is solved by Netwerk vsp

Message from from Klacht.nl

13 years ago - User added a review about the solution that Netwerk vsp posted

Netwerk vsp

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Beste heer/mevrouw,

Vanzelfsprekend willen wij graag uw klacht oplossen. Hiervoor hebben wij echter meer informatie nodig. Wij verzoeken u vriendelijk dan ook om via ons e-mailadres callcenter@netwerkvsp.nl contact met ons op te nemen onder vermelding van uw postcode en huisnummer. U kunt ons ook bereiken via telefoonnummer: 0900-8774636 (€10 cent per minuut).

Hopende u zo voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,
Klantenservice Netwerk VSP

All complaints of