My complaint:
Ben nu al 6 weken bezig met Simyo en de KPN om mijn nummerbehoud erdoor te krijgen.
Steeds wordt er afgewezen op mijn klantnummer dat niet zou overeenkomen met mijn nummer.
Ik had eindelijk (dacht ik de laatste keer te zijn) een vriendelijk KPN dame aan de lijn die de fout zag.
Nou, denk je dat het voor elkaar is WEER AFGEWEZEN DOOR SIMYO!
Nu bleek dat Simyo de nummers had omgedraaid, dat zag de KPN.
Is toch niet te geloven!
Ik wordt hier helemaal gek van, wat moet je hiermee?
Hoe moeilijk is het nou om twee nummers in te voeren? HEEL MOEILIJK BLIJKBAAR!
Wat voor mensen zitten er achter die schermen en doen ze de hele dag?
Analfabeten, niet meedenkende, stugge mensen met tunnelvisie.
We wachten het wederom af…. ben benieuwd!
Desired solution:
Dat er met heel veel spoed nu de goeie nummers worden ingevoerd, that's all!
En de telefoonkosten die ik heb gemaakt vergoed worden. want mijn overstap is al 6 weken geleden gedaan, dus bel ik veel te duur nu.