My complaint:
Canal Digitaal houdt zich niet aan een mondelinge (telefonisch) gesloten overeenkomst om mijn abonnement voor twee jaar te verlengen voor de helft van de prijs, als ik mijn contract voor eredivisie-live ook voor twee jaar zou verlengen.De verkoper had mij zo overgehaald toen ik EreDivLive had opgezegd.
Verder wordt er niet meer op mijn klachten gereageerd.
Na afluistering van het gesprek erkent men wel de gemaakte afspraak, maar men meent daaronder uit te komen om eerst een verkeerde bevestiging te sturen en daarna niet meer te reageren op de door mij ingediende klacht. Eredivisie-live werd, lopende het nieuwe contract, zonder aankondiging vooraf uit mijn pakket verwijderd en nu wordt, zo zie ik op “mijn Canal Digitaal” zomaar mijn contract voor CD met een maand verlengd.Men probeert mij nu wel aan mijn contract voor CD te houden, maar voorlopig zie ik op Mijn Canal Digitaal, dat mijn contract telkens met een maand wordt verlengd, zodat ze het abonnementsgeld wel kunnen incasseren.
Diverse medewerkers van CD hebben mij gebeld met een of andere smoes. Als ik dan dit verhaal vertelde reageerden zij niet anders dan dat het bij hun klantenservice een rotzootje was, dat er al flink de bezem werd doorheen gehaald en dat er nog veel ontslagen daar te verwachten waren. Voor het behoud van hun baan zal ik de namen niet noemen of is het bij CD nu beleid om alle praktijken die niet door de beugel kunnen maar op die klantenservice af te schuiven omdat daar toch geen redden meer aan is??????? De medewerkers toonden zelf ook een bijna minachting voor hun eigen zieke bedrijf.
Desired solution:
Die oplossing heb ik in mijn vorige brief aan CD kenbaar gemaakt:
Mij onmiddellijk het kijken naar Eredivisie-Live weer mogelijk te maken en mijn contract daarvoor en het contract voor CD met twee jaar te verlengen, zoals overeengekomen.

