Complaint: Gesealde pakket folders

user-52392 on 09 June 2011 about Netwerk vsp in category Koeriersbedrijven en post

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Gisteren werden de gesealde folders s’morgens om 05.45 uur in de brievenbus gegooid. Gevolg dat het hele huis direct wakker is door de harde klap, en dan gelijk niet meer kunnen slapen.
Tevens komt het de ene week op tijd en de andere week ineens pas op woensdag of donderdag binnen.

Desired solution:

Op een normaal tijdstip bezorgen en op tijd.

Message from from Klacht.nl

13 years ago - Complaint is picked up by Netwerk vsp

Message from from Klacht.nl

13 years ago - Complaint is solved by Netwerk vsp

Message from from Klacht.nl

13 years ago - User added a review about the solution that Netwerk vsp posted

Netwerk vsp

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Beste heer/mevrouw,

Vanzelfsprekend willen wij graag uw klacht oplossen. Hiervoor hebben wij echter meer informatie nodig. Wij verzoeken u vriendelijk dan ook om via ons e-mailadres callcenter@netwerkvsp.nl contact met ons op te nemen onder vermelding van uw postcode en huisnummer. U kunt ons ook bereiken via telefoonnummer: 0900-8774636 (€10 cent per minuut).

Hopende u zo voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,
Klantenservice Netwerk VSP

All complaints of