My complaint:
Ik had mij aangemeld bij Youfone omdat Simpel over was gestapt naar T-Mobile en ik alleen bereik heb met KPN netwerk vandaar die Youfone.Het begon al goed(niet dus)Aangemeld in december en na vertragingen eindelijk aansluiting. ik heb 1 week zonder mobiel gesloten omdat ze de overgang niet konden realiseren. Maar wel betaald voor die week.Ik heb herhaaldelijk om mijn inlogcode gevraagd om te kijken wat ik verbruik. Pas na 1 maand kreeg de code en wat verbaas mij;er wordt data gebruikt op mijn mobiel terwijl die uit staat op mijn mobiel(nooit last hiermee gehad met andere providers)en op mijn persoonlijke pagina ook. Hoe kan dit dan? Ik heb herhaaldelijke keren gebeld en dan krijg je het antwoord dat mijn instellingen niet goed staan maar dat stonden ze wel!Elke dag wel gebeld hierover en krijg ik de mededeling dat hun het uitzetten voor mij.Nu heb ik geen datakosten meer! Maar wel 2 hoge rekeningen die ik heb betaald voor datakosten.Ik heb een brief gestuurd dat ik dat geld terug wil maar heb nog niets erover gehoord.Wel krijg ik per email een herinnering van de afgelopen factuur die niet gelukt is per automatische incasso terwijl er wel een paar dagen geleden dat geld is eraf gehaals.En dreigen dat ik geblokkeerd wordt als ik niet binnen 3 dagen betaal.Ik heb nooit een mailtje gekregen dat het niet betaald is maarwel een herinnering!Ligt toch aan hun als die incasso niet lukte!Ik heb altijd genoeg op mijn rekening dus dat is het ook niet.Maar wat dan? Ik ga dit toch niet nog 1 keer betalen!
Desired solution:
Datageld terug storten op mijn rekening. Hier heb ik nooit om gevraagd! En 1 week abo geld teruggeven en die automatische incasso moeten ze eens beter controleren! Excuus maken verwacht ik wel van ze??