My complaint:
Op 3 mei heb ik telefonisch een abonnement afgesloten voor een Hd-basis pakket (incl. hd ontvanger tegen gereduceerd tarief) en internet en bellen. Er zou een schriftelijke bevestiging volgen en na ongeveer 2 weken zou het pakket geleverd worden. Na een kleine maand had ik nog helemaal niks…geen brief, laat staan het pakket. Bij navraag kreeg ik te horen dat de aanvraag spoorloos was (raar…het gesprek is nota bene opgenomen). Ik heb dus een nieuwe aanvraag gedaan op 31 mei. We zijn nu twee weken verder, nog steeds niks gekregen.
Heel raar, je wilt als abonnee een veel duurder pakket afnemen, maar tot twee keer toe wordt de aanvraag niet verwerkt. Ik ga hard nadenken om bij een ander bedrijf het gewenste pakket af te nemen.
Desired solution:
Als ik deze maand nog het gewenste pakket geleverd krijg.

