Complaint: betaling jaarnota

user-52800 on 14 June 2011 about NLE in category Energieleveranciers

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

ik heb in februari een jaarnota ontvangen en doordat de meterstanden niet goed waren in maart een correctienota. deze werd door hun verrekend met de jaarnota. ik heb in drie keer alles van de jaarnota toen betaald. nu blijven hun mij herinneringen sturen waarop staat dat ik niet alles betaald heb. bij mij is alles van de bank afgeschreven maar hun zeggen dat ik een keer niet betaald heb. nu dreigen ze met afsluiting omdat ik blijf volhouden dat ik heb betaald zelfs de termijn van juni zetten ze nu al op de herinnering en die hoeft pas 26 juni betaald te zijn en ook nog automatisch. en die is van 143,00euro in een keer 174,00euro zonder vooraf gewaarschuwd. dit vind ik geen correct iets. aan de telefoon wordt je gewoon niet aangehoord wat je ook zegt.

Desired solution:

schadevergoeding ivm. hoge telefoonrekening en postzegels voor de vele brieven om te bewijzen dat ik betaald heb. en boetevrij overstappen naar andere maatschappij want hier heb ik geen zin meer in.

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by NLE

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is solved by NLE

NLE

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Geachte heer/mevrouw ,

Onlangs heeft u een klacht ingediend over onze dienstverlening. Om onze service voortdurend te verbeteren, ontvangen wij graag feedback van onze klanten.

Wij gaan er vanuit dat uw klacht door onze klantenservice inmiddels naar tevredenheid is afgehandeld. Mocht u nog vragen? Neemt u dan contact op met de behandelaar van uw klacht.

Met vriendelijke groet,
Nederlandse Energie Maatschappij

All complaints of