My complaint:
Deze klacht eergisteren op website geplaatst. Volgens CanalDigitaal is de klacht opgelost. DUS NIET!!! IK HEB NOG STEEDS DE GEREPAREERDE PHILLIPS HD-ONTVANGER NIET TERUGONTVANGEN. BOVENDIEN DUURT HET 11 DAGEN VOORDAT DE KLANTENSERVICE VAN CANALDIGITAAL REAGEERT OP EEN EMAIL EN DAN GEVEN ZE NOG VAAG EN NIET SPECIFIEK ANTWOORD OP DE GESTELDE VRAGEN.
Al eerder klacht geplaatst op 12 april omdat ik sinds 10 april geen hd-kanalen kan ontvangen. Reactie ontvangen van Canaldigitaal dat klacht in behandeling is genomen….
Na vele telefoontjes naar dure 0900-nummer moest ik 4 mnd oude Philips hd-receiver (door Canaldigitaal zelf geleverd) terugsturen omdat hij defect was. Apparaat op 20 april naar Canaldigitaal gestuurd en tot op heden geen gerepareerd of nieuw apparaat teruggekregen. Op brieven (zelfs aangetekende brieven) wordt niet gereageerd. Op emails wordt pas weken nadien geantwoord en dan met vage beloften of mededelingen. Laatste mail op 4 juni gestuurd; vandaag 14 juni nog steeds geen antwoord. Halve beloften worden gedaan (u kunt uw apparaat binnen 3 weken terug verwachten; u krijgt uw kosten vergoed en terugbetaling van hd- en film/sportkanalen abonnementskosten). Tot op heden nog niets gebeurd. Hoe is het mogelijk dat in Nederland een leverancier van een apparaat binnen de reguliere garantietijd van een jaar zijn klanten in de kou laat staan. Klantenservice medewerkers zijn niet capabel om klachten te verhelpen (protocollen). Het is toch ongelooflijk dat Canaldigitaal zo met klanten kan omgaan. Wat doen de toezichthouders? Klaarblijkelijk is Canaldigitaal niet bij de Geschillencommissie aangesloten.
Desired solution:
Dat ik op zeer korte termijn of het gerepareerde apparaat terugkrijg of een nieuwe Philips HD-ontvanger krijg. Dat mijn onkosten worden vergoed (telefoneren naar 0900 nummer en portokosten) en dat ik mijn teveel aan abonnementskosten vergoed krijg (nu al meer dan twee maanden).

