Complaint: 2 maanden geen ontvangst hd-kanalen

user-52858 on 15 June 2011 about Canaldigitaal in category Digitale TV

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Deze klacht eergisteren op website geplaatst. Volgens CanalDigitaal is de klacht opgelost. DUS NIET!!! IK HEB NOG STEEDS DE GEREPAREERDE PHILLIPS HD-ONTVANGER NIET TERUGONTVANGEN. BOVENDIEN DUURT HET 11 DAGEN VOORDAT DE KLANTENSERVICE VAN CANALDIGITAAL REAGEERT OP EEN EMAIL EN DAN GEVEN ZE NOG VAAG EN NIET SPECIFIEK ANTWOORD OP DE GESTELDE VRAGEN.

Al eerder klacht geplaatst op 12 april omdat ik sinds 10 april geen hd-kanalen kan ontvangen. Reactie ontvangen van Canaldigitaal dat klacht in behandeling is genomen….
Na vele telefoontjes naar dure 0900-nummer moest ik 4 mnd oude Philips hd-receiver (door Canaldigitaal zelf geleverd) terugsturen omdat hij defect was. Apparaat op 20 april naar Canaldigitaal gestuurd en tot op heden geen gerepareerd of nieuw apparaat teruggekregen. Op brieven (zelfs aangetekende brieven) wordt niet gereageerd. Op emails wordt pas weken nadien geantwoord en dan met vage beloften of mededelingen. Laatste mail op 4 juni gestuurd; vandaag 14 juni nog steeds geen antwoord. Halve beloften worden gedaan (u kunt uw apparaat binnen 3 weken terug verwachten; u krijgt uw kosten vergoed en terugbetaling van hd- en film/sportkanalen abonnementskosten). Tot op heden nog niets gebeurd. Hoe is het mogelijk dat in Nederland een leverancier van een apparaat binnen de reguliere garantietijd van een jaar zijn klanten in de kou laat staan. Klantenservice medewerkers zijn niet capabel om klachten te verhelpen (protocollen). Het is toch ongelooflijk dat Canaldigitaal zo met klanten kan omgaan. Wat doen de toezichthouders? Klaarblijkelijk is Canaldigitaal niet bij de Geschillencommissie aangesloten.

Desired solution:

Dat ik op zeer korte termijn of het gerepareerde apparaat terugkrijg of een nieuwe Philips HD-ontvanger krijg. Dat mijn onkosten worden vergoed (telefoneren naar 0900 nummer en portokosten) en dat ik mijn teveel aan abonnementskosten vergoed krijg (nu al meer dan twee maanden).

Message from from Klacht.nl

15 years ago - Complaint is picked up by Canaldigitaal

Message from from Klacht.nl

15 years ago - Complaint is solved by Canaldigitaal

user-52858

Responded on 16 June 2011 at 12:14

Hoe zo opgelost? Gisteravond kreeg ik nog een voor mij onduidelijke mail van uw klantenservice. Tot op heden nog steeds geen vergoeding gezien van abonnmentskosten hd/sportkanalen (beloofd in april) en men stelt nu dat men de vergoeding voor mei/juni niet wil betalen?? En nog erger: ik heb nog steeds de Philips HD-ontvanger nog niet teruggekregen.

Comment by poster of the complaint

15 years ago - Nee, de zaak is nog niet opgelost.!!!!!!! Klaarblijkelijk heeft iemand van CanalDigitaal afgelopen donderdag mijn man opgebeld. Volgens mijn man vertelde deze medewerker dat hij direct een nieuwe ontvanger naar ons toe zou sturen en dat alle gemaakte kosten (porto en telefoon) plus abonnementskosten van hd- en sportkanalen zullen worden vergoed. Dit zou bevestigd worden per mail. Tot op heden (ma 20 juni om 09.05) nog niets ontvangen. Hopelijk krijg ik dan ook mijn kaart met deze hd-kanalen terug.

Canaldigitaal

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Uw melding is reeds opgelost.

Met vriendelijke groet,

WebCare CanalDigitaal

All complaints of