Complaint: Levering na 6x nog steeds niet bezorgd

user-53125 on 17 June 2011 about Selektvracht in category Koeriersbedrijven en post

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Selektvracht zou vandaag tussen 12:00 – 18:00 voor de zesde! keer een pakketje bij mij aanbieden. Wellicht vanwege dat het een appartementencomplex betreft, echter de bel werkt (meerdere keren zelf gaan twijfelen en dus getest) en ze vinden het juiste nummer van 3x heb ik een briefje aangetroffen dat ze weldegelijk langs zijn geweest. Op de briefjes word geen ID nummer vermeldt. Bij Lensway geven ze mij een trackingnummer wat niet voorkomt op de website van Selektvracht. Op het telefoonnummer van het depot word nooit, echt nooit opgenomen. “Het nummer wat u probeert te bereiken reageert niet” hoor je nadat hij zo’n 30x is overgegaan.

Desired solution:

Lensway kiest een ander bedrijf voor hun pakketjes. Met TNT nooit last gehad.
Selektvracht is bereikbaar, communiceert duidelijk en zorgt er voor dat hun personeel doet waar ze voor betaald krijgen.
Selektvracht bied de mogelijkheid om het pakketje na 2 afleverpogingen zelf af te halen.

Message from from Klacht.nl

13 years ago - Complaint is picked up by Selektvracht

Message from Selektvracht

13 years ago - Geachte heer/mevrouw, Spijtig te vernemen dat u niet tevreden bent met de dienstverlening van Selektvracht B.V. Onze excuses dat ons depot dat bij u bezorgt niet goed bereikbaar was op het moment dat u het wilde bereiken. We hopen dat u uw pakketje uitendelijk in goeden orde ontvangen heeft Om u eventueel nog van dienst te kunnen zijn vragen wij u contact op te nemen met de klantenservice van Selektvracht onder e-mailadres klantenservice@selektvracht.nl met vermelding in de subjectregel de volgende referentie "Klachtenoplossing.nl 20110617182702". Graag ontvangen wij in uw e-mail uw adres-en contactgegevens en indien mogelijk de pakketgegevens. Zodra wij uw e-mail hebben ontvangen zullen wij zo snel mogelijk contact met u opnemen om vervolgens met u naar een oplossing te gaan zoeken. Vertrouwende u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben. Met vriendelijke groet, Selektvracht B.V. Team

Message from from Klacht.nl

13 years ago - Complaint is solved by Selektvracht

Selektvracht

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

De klacht is in behandeling genomen. Tevens is er met de klant naar een oplossing gezocht.
Ik heb namens Selektvracht B.V. mijn excuses aangeboden.

Met vriendelijke groet,

Selektvracht B.V. Team

All complaints of