Complaint: BLACKBERRY ALWEER KAPOT.

user-52776 on 17 June 2011 about Belcompany in category Telecomwinkels

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

IK BEGIN HET NU ECHT ZAT TE WORDEN, IK HEB EERGISTERE NOG EEN KLACHT ingediend bij jullie, mijn blacberry is nu al 4 keer kapot gegaan en 4 keer heb ik ‘m terug gehad die ik dan 2 dagen gebruik en weer kapot gaat dat is nu weer het zelfde verhaal, ik heb vandaag mijn blackberry terug gehad met een nieuwe batterij, ik kom thuis ik laad de batterij op maar hij wil gewoon niet opladen en dat komt niet door de oplader niet door de accu, maar gewoon door de blackberry zelf. ik vind dit echt niet leuk meer in 4 maanden tijd heb ik maar 5 dagen mijn blackberry gebruikt, ik ga 30 juni op vakantie en ik wil ‘m meenemen ik ben het zat 1 keer oke geen probleem 2 keer valt mee 3 keer begint het te irriteren maar na de 4e kapotte blackberry word je het toch echt spuugzat

Gewenste oplossing

ik wil nee ik eis een nieuwe blackberry, gewoon helemaal nieuw niet die kapotte blacberry’s die gemaakt worden. ik wil binnen 1 week een nieuwe blackberry en dan nooooit meer last krijgen daarvan. voor 30 juni wil ik een blackberry.

Message from from Klacht.nl

13 years ago - Complaint is picked up by Belcompany

Message from from Klacht.nl

13 years ago - Complaint is solved by Belcompany

Message from Belcompany

13 years ago - Goedemiddag, Wij kunnen u helaas niet aangeven hoe lang de reparatie gaat duren, maar wij vertrouwen er op dat de reparateur uw toestel met de hoogste spoed zal behandelen. Wij willen u voor de periode dat uw toestel nu weg zal blijven een vergoeding aanbieden voor uw BlackBerry internet bundel. Dit is niet voor de oude reparaties, alleen voor deze aankomende reparatie. Als u contact met ons zou willen opnemen als uw toestel terug is (0318 569 852 ovv BC1106-561) dan kunnen wij de vergoeding samen met u in orde maken. Met vriendelijke groet, BelCompany WebCare

Belcompany

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Omdat het om een geheel andere klacht gaat dan de voorgaande keer, afgesproken dat het toestel toch opgestuurd zal moeten worden.

All complaints of