My complaint:
Wij hebben een week of 12 geleden 2 tickets gekocht voor zondag 19/6 via Expedia.com. van Brussel naar Denver en terug via Philadelphia naar Brussel.
Drie weken geleden ging het opeens heel slecht met mijn schoonvader,daardoor durfde wij niet op vakantie te gaan.
Wij hebben Expedia gebeld en daar werd ons verteld dat wij onze tickets konden omboeken voor 150 euro extra p.p. Dat moest dan voor 30 oktober vliegen. Nu is mijn schoonvader 16/6 overleden en wilde de tickets naar 23/6 laten overboeken. Toen kregen wij te horen dat dat kon met een bijbetaling van 588 euro, alleen voor de eerst vlucht.Dus er kwam nog meer kosten bij als we terug vlogen.
Nog een keer gebeld, toen kon het ineens niet meer. Volgens haar snapte haar collega het niet. Nog maar eens gebeld, toen was er volgens haar helemaal geen vlucht meer, terwijl op het beeldscherm nog vluchten stonden die je gewoon kon boeken. Nog een keer gebeld, toen waren alle vluchten volgeboekt volgens zeggen.
Het is schandalig hoe Expedia met klanten omgaat, om deze omstandigheden vraagt niemand en met een beetje medewerking hadden wij ons nu nog niet slechter gevoeld.
Nu hebben wij vandaag de tickets geanuleerd en gaan morgen nieuwe boeken. Maar niet via Expedia!!!!
Desired solution:
Met omboeken met wat kosten had geen probleem geweest.