Complaint: Pakketje zogenaamd bezorgd op een adres wat niet bestaat

user-53220 on 18 June 2011 about Selektvracht in category Koeriersbedrijven en post

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Ik heb 1,5 week geleden een pakketje besteld via plutosport. Het pakketje zou bezorgd worden via Selektvracht. Op 10 juni heb ik een briefje gekregen dat er niemand thuis was. Er zou op 11 juni nog een poging gedaan worden. Op 11 juni waren wij ook niet thuis (weekendje weg). Bij thuiskomst bleek er echter geen briefje van selektvracht in de bus te zitten. Sterker nog: Bij het natrekken van mijn pakketje blijkt dat Selektvracht het pakketje bij de buren op 27 hs bezorgd hebben. Het mooie is echter: 27 hs bestaat helemaal niet! Het pakketje is dus op een adres ‘bezorgd’ wat niet bestaat! Ik vraag me nu af waar mijn pakketje dan wel is. Ik heb de andere buren gevraagd of er iets bezorgd is en ze zeggen allemaal van niet. Nadat ik gebeld heb met selektvracht wordt mij verteld dat er navraag gedaan gaat worden bij de bezorger en dat ik terug gebeld ga worden. Nee dus, ik word niet terug gebeld. Selektvracht: ik wil mijn pakketje!

Desired solution:

Mijn pakketje

Message from from Klacht.nl

13 years ago - Complaint is picked up by Selektvracht

Message from Selektvracht

13 years ago - Geachte heer/mevrouw, Spijtig te vernemen dat u niet tevreden bent met de dienstverlening van Selektvracht B.V. Wij hopen dat u uw pakketje inmiddels wel heeft ontvangen. Mocht dit niet zo zijn, kunt u dan contact met ons opnemen, zodat wij dit verder in behandeling kunnen nemen? Om u van dienst te kunnen zijn vragen wij u contact op te nemen met de klantenservice van Selektvracht onder e-mailadres klantenservice@selektvracht.nl met vermelding in de subjectregel de volgende referentie "Klachtenoplossing.nl 20110619002737". Zodra wij uw e-mail hebben ontvangen zullen wij zo snel mogelijk contact met u opnemen om vervolgens met u naar een oplossing te gaan zoeken. Vertrouwende u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben. Met vriendelijke groet, Selektvracht B.V. Team

Message from from Klacht.nl

13 years ago - Complaint is solved by Selektvracht

Responded on 28 August 2011 at 20:09

Het pakketje werd alsnog bezorgd en daarmee is het probleem opgelost.

Selektvracht

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

De klacht is in behandeling genomen. Tevens is er met de klant naar een oplossing gezocht.
Ik heb namens Selektvracht B.V. mijn excuses aangeboden.

Met vriendelijke groet,

Selektvracht B.V. Team

All complaints of