My complaint:
Ik heb 1,5 week geleden een pakketje besteld via plutosport. Het pakketje zou bezorgd worden via Selektvracht. Op 10 juni heb ik een briefje gekregen dat er niemand thuis was. Er zou op 11 juni nog een poging gedaan worden. Op 11 juni waren wij ook niet thuis (weekendje weg). Bij thuiskomst bleek er echter geen briefje van selektvracht in de bus te zitten. Sterker nog: Bij het natrekken van mijn pakketje blijkt dat Selektvracht het pakketje bij de buren op 27 hs bezorgd hebben. Het mooie is echter: 27 hs bestaat helemaal niet! Het pakketje is dus op een adres ‘bezorgd’ wat niet bestaat! Ik vraag me nu af waar mijn pakketje dan wel is. Ik heb de andere buren gevraagd of er iets bezorgd is en ze zeggen allemaal van niet. Nadat ik gebeld heb met selektvracht wordt mij verteld dat er navraag gedaan gaat worden bij de bezorger en dat ik terug gebeld ga worden. Nee dus, ik word niet terug gebeld. Selektvracht: ik wil mijn pakketje!
Desired solution:
Mijn pakketje