My complaint:
Sinds 202 heb ik en abonnement bij CanalDigitaal. Vanaf 2006 gebruik ik dat niet meer maar te lui om op te zeggen u kent dit wel.
In aug. 2010 werd mijn vrouw gebeld en zij dacht dat deze meneer namens Digitenne belde ( die hadden wij toen en nog steeds).
Afin een mooi verhaal , extra zenders voor 2 € extra per maand.
Zij zegt ja bij de band opname .na enkele dagen kwam er een pakket binnen van CanaalDigitaal met een duokop of zo.
Ik begrijp dat het dus niet Digitenne was maar CanalDigitaal die gebeld had.
Ik direct gebeld om de zaak terug te draaien , spullen retour gestuurd en nog een schriftelijke opzegging er achter aan.
Krijg een bevestiging dat het abonnement per oktober stop gezet wordt. Nu blijkt dat er een maand geleden een bedrag is afgeschreven , ik bellen en nu blijkt dat ik een verlenging heb op basis van een kaartwissel of zo waarvan ik op 3 november een schrijven zo hebben ontvangen dus een maand na het stopzetten van het abonnement.
Klanten service is het helemaal met mij eens dat dit duidelijk een interne fout is echter de uiteindelijke beslisser ( die je dus nooit te spreken krijgt) blijft vasthouden aan dat ik meegedaan heb aan de kaartwissel en dus verlengen van het contract ook al was dit een maand eerder al door heb stopgezet.
Heel onverkwikkelijk en ik klim maar weer in de pen om e.e.a. netjes uit te leggen.
De bedragen storneer ik en kijk wel hoe het verder gaat. Ik heb niets getekend en dus ook geen overeenkomst .
VERVOLG
heden middag al reactie gekregen dat zij alsnog mij in het gelijk stellen.
probleem dus opgelost echter jammer dat er zoveel energie in gaat zitten. jammer ook dat de mensen die mogelijk niet zo vasthoudend zijn dus gewoon er aan vast zitten. dat zijn vaak ook de zwakkere in onze samenleving. mogelijk kan Canal Digitaal en de anderen daar eens over nadenken.
case closed
Desired solution:
terug draaien abonnementen creditereing van reeds geinde bedragen tbv pweriode na 3 oktober 2010

