Complaint: Niet bezorgd pakket

user-53580 on 22 June 2011 about Selektvracht in category Koeriersbedrijven en post

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Vanuit Lathen Duitsland wordt er via DHL een goed geadresseerd pakket naar de stad Utrecht gestuurd. Er staat geen enkele fout in de adressering. “Iemand” van DHL/Selektvracht hangt er aan kaart aan met dat adres in Grou Friesland.
Dus op het pakket staat een goed adres in Utrecht en op het DHL kaartje een niet bestaand adres in Grou.
Na 21 dagen komt het pakket terug: Adres onbekend.
Haalt je de koekoek, in Grou. Kosten € 13.55

Desired solution:

Dat DHL het pakket hier ophaalt en zonder kosten bezorgt op het juiste adres

Comment by poster of the complaint

13 years ago - Het is nog veel erger: Selektvracht schijnt "Businesspartner" te zijn van Thuiswinkel.org, weet u wel die organisatie die er voor waakt dat uw bestellingen "in goede handen zijn" Niet zo maar een ordinair betalend lid, maar BUSINESSPARTNER. Weten we meteen waar die organisatie voor staat. Tenzij zij ONMIDDELLIJK IN EFFECTIEVE ACTIE ZOUDEN KOMEN!

Comment by poster of the complaint

13 years ago - Het ziet er naar uit, nadat ik Thuiswinkel.org belachelijk dreigde belachelijk te maken, dat mijn wens gaat worden vervuld: Alsnog bezorging van het pakket op het juiste adres. Op dit moment lijkt er een bevredigend contact met Selektvracht te zijn, wat erop neerkomt dat het pakket opnieuw, maar nu aangetekend door mij zal worden aangeboden op het postkantoor in Duitsland en dat alle kosten daarvan zullen worden vergoed. Ik houd u op de hoogte.

Comment by poster of the complaint

13 years ago - Na een onverkwikkelijk en zelfs onbehoorlijk gedrag van de Verkoopafdeling van Selektvracht kreeg ik via Thuiswinkel.org contact met dhr. D.Tetelepta, die mij opbelde. Het pakje werd door ons opnieuw aangeboden op het postkantoor hier in Duitsland, maar nu als postpakket. Kosten: € 17.00. De heer Tetelepta beloofde het pakket te volgen; het pakket werd een paar dagen inderdaad op het juiste adres bezorgd. Hij beloofde de kosten terug te betalen en heeft inmiddels die 17.= overgemaakt. Hartelijk dank maar dan uitsluitend persoonlijk aan de heer Tetelepta!

Message from from Klacht.nl

13 years ago - Complaint is picked up by Selektvracht

Message from from Klacht.nl

13 years ago - Complaint is solved by Selektvracht

Responded on 20 July 2011 at 14:59

De oplossing uiteindelijk gekomen.
Maar wat een KLOTE bedrijf!

Selektvracht

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Het pakket is in 2e instantie alsnog bezorgd op het juiste adres. Het teveel betaalde aan verzendkosten is vergoed na tussenkomst van een medewerker van Selekvracht B.V.

Nogmaals excuses voor de onnodige retourzending richting Duitsland.

Wij zullen uw dankbetuiging aan de medewerker die u geholpen heeft doorsturen.

Met vriendelijke groet,

Selektvracht B.V. Team

All complaints of