Complaint: folders niet bezorgd

user-53512 on 23 June 2011 about Netwerk vsp in category Koeriersbedrijven en post

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

Message from from Klacht.nl

13 years ago - Complaint is picked up by Netwerk vsp

Message from from Klacht.nl

13 years ago - Complaint is solved by Netwerk vsp

Responded on 17 July 2011 at 22:01

de eerste week had ik nog steeds geen pakket ontvangen en deze week mis ik er weer èèn! het lijkt een structueel probleem en meer mensen klagen hierover in deze wijk! probleem nog niet opgelost.....

Netwerk vsp

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Geachte heer/mevrouw,

Bedankt voor uw reactie over een tekortkoming in de drukwerkverspreiding van Netwerk VSP.

Als marktleider op het gebied van huis aan huis communicatie heeft Netwerk VSP kwaliteit hoog in het vaandel staan. Wij hebben daarom de bezorgerscoördinator, die verantwoordelijk is voor de bezorging in uw wijk, inmiddels geïnformeerd. Wij vertrouwen erop dat u daardoor weer als vanouds wordt bediend door de trouwe bezorgers van Netwerk VSP.

Bezorgen blijft ondanks alles mensenwerk. Mocht een dergelijke tekortkoming zich in de toekomst nogmaals voordoen, dan kunt u rechtstreeks contact opnemen via onze website www.netwerkvsp.nl/klantenservice.

Graag maken wij van deze gelegenheid gebruik om u te attenderen op de website www.foldervandeweek.nl. Via deze website kunt u zich aanmelden voor een wekelijks onderzoek waarbij u aan kunt geven of u ons pakket met drukwerk ontvangen heeft.

Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,

Afdeling Klantenservice

Proostwetering 41 • 3543 AC Utrecht
Postbus 9733 • 3506 GS Utrecht
www.netwerkvsp.nl

All complaints of