Complaint: Ongevraagde Hotelbon jaarkaart

5213XNPostma on 25 June 2011 about Hotelbon in category Reizen Algemeen

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Geachte,

In maart dit jaar werd er van mijn bankrekening ongevraagd en onaangekondigd 59,95 afgeschreven.
Dit bedrag heb ik gelijk terug laten storten.
Een week later ontving ik per post een Hotelbon jaarkaart met de melding dat mijn jaarkaart per 1 april verloopt en de nieuwe geldig is tot april 2012.
Ik kan mijn niet herrinneren ooit een jaarkaart van Hotelbon te hebben aangevraagt en heb ook nooit eerder een kaart ontvangen. Omdat ik dacht aan een reclamestund heb dit in de vuilnisbak gegooit.
Nadat ik 2 herrinneringen en een dreigbrief heb ik gebeld naar de organisatie van Hotelbon met de zelfde als melding hierboven.
De mevrouw aan de telefoon werd nadat ze gevraagd had wie ik was, mijn telefoonnummer en bankrekening opnoemde onvriendelijk.
Ik had volgens haar in december 2009, telefonisch ja gezegt voor een lidmaatschap voor de Hotelbon jaarkaart.
Ik zei hier niets van te weten en wenste hier niets mee te maken hebben.
Vervolgens zei zij dat ik me schriftelijk moest afmelden om geen nieuwe jaarkaart te onvangen, waarop ik antwoorde als jullie mensen telefonisch laten aanmelden, zij ook telefonisch moeten kunnen afmelden.
Hierna werd het gesprek nog onvriendelijke en heb ik gezegt, bekijkt het maar.
1 week later onving ik mijn eerste aanmaning van Call2collect een incassobureau uit Amsterdam.
Na een telefoongesprek met een medewerker van Call2collect die het zou uitzoeken en mij daarover terug zou bellen ontving ik per 23 juni een dreigbrief om de zaak aanhangig te maken bij het kantongerecht.
Ik voel me opgelicht en denk te maken te hebben met een criminele organisatie

Desired solution:

Een excuusbrief van Hotelbon Leisure en stoppen met deze manier van mensen lastig vallen.

All complaints of