My complaint:
Op 5 dec nieuwe klant geworden. Opgave van gas ed doorgegeven op verzoek van NEM. afrekening gekregen van 1600( heel apart is immers nieuwe klant) opnieuw gegevens doorgegeven, creditnota gekregen van 1100. Maar nog altijd een rekening van 500 voor 1 dag. Op rekening staat namelijk van 14 januari tot 15 januari. Dus in december nieuwe klant en dan zo’n rekening van 500 euro voor een klein huisje met 2 slaapkamers. Geld afgeschreven maar laag inkomen is niet te betalen. Dus opnieuw gebeld,toch brief. dus toen aangeschreven alles toegestuurd en aangegeven waar de fout zit, werden gebeld en moesten stukken toesturen, alles gemailed, tot op heden geen respons,toch aanmaning ontvangen,dus opnieuw gebeld gingen eea uitzetten, niet terug gebeld door NEM, opnieuw gemailed zelfde verhaal. Tot op heden geen oplossing
Desired solution:
Nota herstellen naar nul en bewoners na een jaar een juiste afrekening sturen. Of beeindiging contract zonder kosten.