Complaint: onjuiste afrekening

user-53968 on 26 June 2011 about NLE in category Energieleveranciers

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Op 5 dec nieuwe klant geworden. Opgave van gas ed doorgegeven op verzoek van NEM. afrekening gekregen van 1600( heel apart is immers nieuwe klant) opnieuw gegevens doorgegeven, creditnota gekregen van 1100. Maar nog altijd een rekening van 500 voor 1 dag. Op rekening staat namelijk van 14 januari tot 15 januari. Dus in december nieuwe klant en dan zo’n rekening van 500 euro voor een klein huisje met 2 slaapkamers. Geld afgeschreven maar laag inkomen is niet te betalen. Dus opnieuw gebeld,toch brief. dus toen aangeschreven alles toegestuurd en aangegeven waar de fout zit, werden gebeld en moesten stukken toesturen, alles gemailed, tot op heden geen respons,toch aanmaning ontvangen,dus opnieuw gebeld gingen eea uitzetten, niet terug gebeld door NEM, opnieuw gemailed zelfde verhaal. Tot op heden geen oplossing

Desired solution:

Nota herstellen naar nul en bewoners na een jaar een juiste afrekening sturen. Of beeindiging contract zonder kosten.

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by NLE

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is solved by NLE

NLE

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Geachte heer/mevrouw ,

Onlangs heeft u een klacht ingediend over onze dienstverlening. Om onze service voortdurend te verbeteren, ontvangen wij graag feedback van onze klanten.

Wij gaan er vanuit dat uw klacht door onze klantenservice inmiddels naar tevredenheid is afgehandeld. Mocht u nog vragen? Neemt u dan contact op met de behandelaar van uw klacht.

Met vriendelijke groet,
Nederlandse Energie Maatschappij

All complaints of