My complaint:
Een aantal maanden geleden contact gehad met CD of ik het abonnement op kon zeggen dat kon allemaal en de volgende maand opgezegd zijn.
Toen een nieuwe provider geregeld (alles in een). En toen zag ik tot mijn schrik dat er nog steeds geld van mijn rekening werd afgeschreven. Diverse keren contact gehad met CD. Erg slecht allemaal, iedereen vertelde mij weer wat anders. Zou terug gebeld worden wat tot op heden nooit gebeurd is. Op het laatst wist iemand me te vertellen dat ik een contract had van nog twee jaar. Dit is bij mijn niet bekend nooit ergens voor getekend oid en die mevrouw waar ik contact mee had gehad toen ik alles op wilde zeggen heeft het hier ook niet over gehad.
Verder moest ik ook nog betalen voor mijn sportpakker (eredivisie live) terwijl alles al was opgezegd. Bleek dat pakket weer niet opgezegd te zijn. Ik heb zelfs nog een brief gekregen waarin staat dat alle abonnementen zijn opgezegd en nu krijg ik te horen dat ik eredivisie live nog wel had. Zijn er ook mensen bij de CD die hun werk wel goed doen?
Een maand geleden een brief naar het hoofdkantoor gestuurd maar ook hier wordt niet op gereageerd.
Ik ben er echt heleemaal klaar mee.
Desired solution:
Mijn zogenaamde contract verbreken zodat ik niks meer met het CD te maken heb. En een keer iemand spreken die er wel wat van af weet en die je netjes verder helpt.

