Complaint: Nederlandse Energie Maatschappij de goedkoopste? Trap er niet in!

user-53127 on 30 June 2011 about NLE in category Energieleveranciers

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Vorig jaar zijn wij overgestapt naar de Nederlandse Energie Maatschappij omdat zij de goedkoopste zouden zijn. Dat klopte ook. Wij gingen van Nuon, EUR 207,-, naar EUR 160,- per maand. Daar hebben we één maand van mogen genieten. De tweede maand kregen we een e-mail dat de prijs met EUR 20,- omhoog zou gaan. Dit omdat het een strenge winter is geweest en zij mensen wilde beschermen tegen een hoge afrekennota. Wij als nieuwe klant begrepen dit niet aangezien wij nieuw waren maar goed… nog altijd goedkoper. Tot we een week geleden een e-mail ontvingen dat we weer met EUR 20,- per maand omhoog gaan en nu EUR 200,- moeten betalen. Vandaag de afrekennota ontvangen en nog eens EUR 83,- moeten betalen. Zij adverteren op de tv dat zij de goedkoopste zijn. Dat klopt ook als je overstapt maar vervolgens gooien zij steeds de prijzen omhoog zodat ze uiteindelijk net zo duur of zelfs duurder zijn. De reclame is dan ook niet geheel eerlijk. Zal dit ook neerleggen bij de Reclame Code Commissie. Mensen, trap er niet! Stap niet over naar de Nederlandse Energie Maatschappij!

Gewenste oplossing

Zij dienen ons te betalen. Wij hebben dik 200 euro meer moeten betalen dan in het contract was afgesproken, moeten nu weer 240 per jaar meer gaan betalen en dan ook nog eens 83 euro. In totaal dus EUR 543,- op jaar basis. Dat is tegen alle afspraken in daar zij beloven de goedkoopste te zijn!

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by NLE

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is solved by NLE

NLE

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Geachte heer/mevrouw ,

Onlangs heeft u een klacht ingediend over onze dienstverlening. Om onze service voortdurend te verbeteren, ontvangen wij graag feedback van onze klanten.

Wij gaan er vanuit dat uw klacht door onze klantenservice inmiddels naar tevredenheid is afgehandeld. Mocht u nog vragen? Neemt u dan contact op met de behandelaar van uw klacht.

Met vriendelijke groet,
Nederlandse Energie Maatschappij

All complaints of